Podczas, gdy większość z nas przygotowywała się do długiego weekendu, na rynku franczyzy jak zwykle dużo się działo.
Naszą uwagę zwróciła m.in. sieć sklepów specjalistycznych z ofertą alkoholi konsekwentnie dążąca do celu oraz zawarcie umowy franczyzowej przez znaną sieć sklepów spożywczych z Krakowa, która zdecydowała się na współpracę z dużym partnerem.
Al.Capone rośnie w siłę. W dniu 30 maja został otwarty kolejny, już osiemnasty sklep sieci. Siódma placówka franczyzowa powstała tym razem w Jaśle.
– Na naszych klientów czeka bardzo szeroki wybór alkoholi, profesjonalna obsługa, konkurencyjne ceny i wyjątkowy klimat sklepów. Na zakupy oczywiście zapraszamy 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku – poinformował właściciel marki Al.Capone – Specjaliści od Alkoholu.
Kolejna znacząca zmiana na rynku artykułów spożywczych dotyczy firmy SPAR, która pod koniec maja br. podpisała umowę franczyzową z siecią sklepów Kefirek - wkrótce zacznie się realizować proces rebrandingu 15 sklepów własnych tej sieci.
– Kompleksowość oferty, czyli warunki handlowe i organizacja łańcucha dostaw oraz pakiet działań poprawiających efektywność sklepów, stały się kluczowym argumentem za podpisaniem umowy z siecią SPAR – podkreśla prezes sieci Kefirek Sławomir Rupikowski.
To wydarzenie wpisuje się w trendy zauważalne na rynku. Według analityków, ten rok będzie kontynuacją procesów związanych z poszukiwaniem właściwego partnera przez sklepy. Właściciele sklepów czują, że bez wsparcia dużego partnera ich działalność może być zagrożona.
INK