Dla najlepszych franczyzobiorców... rejs

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 lutego 2010
Kategoria:

logo_alsenTaki pomysł na zmotywowanie swoich partnerów do osiągania jak najlepszych wyników ma sieć sklepów komputerowych Alsen.

Należy do niej ok. 300 sklepów franczyzowych w całej Polsce. Prowadzące je osoby mają szansę wygrać rejs po wodach Adriatyku wzdłuż wybrzeża Chorwacji jachtami Bavaria 47 Cruiser. Dodatkową atrakcją podczas podróży, która odbędzie się w czerwcu tego roku, będzie możliwość podniesienia swoich kwalifikacji żeglarskich. Zaproszenia na wycieczkę otrzyma 50 osób, które z wybranych grup produktowych osiągną wyznaczone w regulaminie wyniki sprzedażowe w dwóch określonych etapach.

Sieć Alsen jest budowana przez giełdową spółkę AB, nie posiada ona żadych sklepów własnych, pod tą marką działają wyłącznie franczyzobiorcy. Zasady funkcjonowania w sieci nie zobowiązują ich jednak do zamawiania towaru wyłącznie w AB. Na ofertę sklepów Alsen składają się m.in. zestawy komputerowe marki Alsen i Triline, urządzenia mobilne, wszelkiego rodzaju komponenty i peryferia komputerowe, rozwiązania telekomunikacyjne, a także urządzenia drukujące i materiały eksploatacyjne. Alsen stara się spopularyzować metodę zakupów przez Internet z możliwością odbioru osobistego zakupionego towaru w dowolnie wybranym sklepie na terenie całego kraju.

Liczba i rozmieszczenie partnerów sieci są już dość stabilne. Alsen ma bowiem sklepy francyzowe w większości  średnich i dużych miejscowości i nie chce doprowadzać do sytuacji, w której musiałyby one ze sobą rywalizować. Najwięcej salonów Alsen zlokalizowanych jest w województwie śląskim – 46. Powyżej 30 placówek działa w woj. mazowieckim, wielkopolskim i małopolskim. Najmniejsze zagęszczenie sieci występuje w woj. świętokrzyskim (7 sklepów), podlaskim (9), lubuskim (9) i opolskim (10).

Firma motywuje swoich partnerów do poprawy wyników nie tylko poprzez konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, ale także szkolenia podnoszące ich kwalifikacje. Pod koniec ubiegłego roku rozpoczęła realizację projektu szkoleniowego, który potrwa do końca października tego roku i jest współfinansowany ze środków unijnych. Dzięki niemu ok. 320 pracowników, właścicieli sklepów franczyzowych Alsen będzie mogło przeszkolić się w zakresie zarządzania sprzedażą i dzięki temu zwiększyć swoją konkurencyjność na lokalnych rynkach.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram