Diva: Stylowe błyskotki już w 24 salonach

Autor: Redakcja
Data dodania: 21 marca 2013
Kategoria:
diva

diva

Miniony rok był dla Divy przełomowy. Sieć uruchomiła program franczyzowy i pozyskała 4 franczyzobiorców. W planach jest dalszy rozwój marki w Polsce i za granicą.

Diva działa na rynku polskim od ponad dwóch lat i na dzień dzisiejszy posiada 24 sklepy. Projekt rozwoju pionu franczyzowego wystartował jesienią 2011 roku, jednak pierwszy franczyzobiorca otworzył swój sklep w kwietniu 2012. Firma cały czas poszukuje franczyzobiorców. - Posiadamy 20 jednostek własnych i dobrze przetestowany program pilotażowy. Od kwietnia 2012, kiedy otworzyliśmy pierwszą placówkę franczyzową, stale prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. W chwili obecnej z naszą siecią współpracuje już czterech franczyzobiorców, niebawem dołączy piąty – mówi Wioleta Radomyska, koordynator ds. franczyzy w firmie Diva. - Współpracę z franczyzobiorcami oceniłabym jako bardzo indywidualną, jako franczyzodawca jesteśmy elastyczni. Dostosowujemy się do potrzeb i możliwości franczyzobiorcy działającego na konkretnym rynku. Wiadomo, że sklepy w mniejszych miastach wymagają większej uwagi i wsparcia. Jesteśmy jednak zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Nasi franczyzobiorcy to doświadczeni ludzie w biznesie – dodaje Wioleta Radomyska.

Diva planuje dalszy, zrównoważony rozwój. - Niebawem otwieramy kolejny punkt franczyzowy w Zabrzu. Planowany termin to połowa kwietnia – wszystko zależy od wykonawcy galerii handlowej. Jest jeszcze wiele miejsc w Polsce, w których sklepy sieci mogą odnieść sukces. W wielu z nich, na chwilę obecną, nie ma żadnej konkurencji. Staramy się być atrakcyjni dla klientów. Ciągle rozszerzamy asortyment i z uwagą obserwujemy potrzeby klientów – mówi Wioleta Radomyska.

Sieć rozwija się też poza granicami Polski na zasadzie masterfranczyzy. - Działamy na Łotwie, w Mołdawii i Serbi. Niebawem planujemy otwarcie w Rumunii. Poszukujemy też masterfranczyzodawców w Czechach i na Słowacji. Niedawno braliśmy udział w targach systemów sieciowych w Pradze – podsumowuje Wioleta Radomyska.

Diva to australijska marka, która przebojem weszła na polski rynek. Kolekcje projektowane są przez światowych designerów, którzy inspiracji szukają w największych stolicach mody: Londynie, Paryżu, Nowym Jorku. Marka Diva jest wiodącym na świecie producentem modnych dodatków: naszyjników, łańcuszków, kolczyków, pierścionków, bransoletek i akcesoriów do włosów. Na całym świecie działa ponad 4 tysiące sklepów w 27 krajach.

Strategia rozwoju firmy przewiduje otwarcia kolejnych sklepów franczyzowych. Sklep powinien być zlokalizowany blisko wejścia głównego galerii handlowej lub przy uczęszczanej ulicy. Oczekiwana powierzchnia lokalu to 15-35m². Budowa i wyposażenie lokalu to koszt od 70 do 150 tys. zł, pierwsze zatowarowanie waha się od 30 do 100 tys. zł.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram