YourImageNewConnect
Decyzja o szybkim debiucie, jak i pomysł rozwoju sieci franczyzowej świadczą o odwadze młodego zespołu. Może słusznie ryzykują? Szybko rosnąca ilość nakładów finansowych przeznaczonych na marketing, trafiających w pierwszym rzędzie do branży PR, wskazuje, jak chłonnym jest ten segment rynku. Chodzi przecież o to by sprzyjające tendencje wykorzystać. Właśnie temu ma pomóc emisja akcji, które wczoraj trafiły na alternatywny rynek obrotu NewConnect.
Prezes Zarządu Spółki Kamil Kita mówi: „Natłok marketingowych znaczeń, z którymi mamy do czynienia na co dzień, sprawił, że z dużo mniejszym zaufaniem podchodzimy do reklamy. Dlatego tak kluczowe jest, by połączyć w jedno nie tylko wyczucie w posługiwaniu się środkami medialnymi – ale i kreatywność, gwarantującą, że przygotowane treści będą rzeczywiście potrafiły trafiać do odbiorców. To wciąż możliwe, ale wymaga obecnie sporej subtelności, pozwalającej zaintrygować klienta. Synergia działań podejmowanych przez Your Image ma sprzyjać właśnie dynamizacji obiegu marketingowych przesłań”.
Cele emisyjne Spółki zakładają stworzenie i organizację działu handlowego Spółki w Centrali oraz Centrum Operacyjnym mieszczącym się na Śląsku, opracowanie i promocję systemu franczyzowego firmy oraz intensywnej kampanii promocyjnej.
Kurs akcji Your Image S.A., wzrósł o 23 % podczas pierwszego dnia notowań do 0,80 PLN. W dniu debiutu do obrotu wprowadzonych zostało 604.800 akcji serii B, 700.000 akcji serii C i 770.000 akcji serii D.
Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że krajowy rynek wciąż jest chłonny na podobne rodzaje usług. Wejście na Giełdę ma pozwolić przedsiębiorstwu na dalsze rozszerzenie swojej działalności – a zainteresowanie inwestorów powinno przełożyć się na zwiększenie rozpoznawalności marki Your Image.