Na polskim rynku pojawił się nowy koncept handlowy. W ofercie sklepu są m.in. akcesoria i materiały dekoracyjne pomagające w aranżacji mieszkania, akcesoria i tekstylia kuchenne i łazienkowe, a także kosmetyki, zabawki oraz akcesoria dla zwierząt.
Firma CBRE przeprowadziła kompleksowy proces doradczy dla Maxi Bazar, nowego konceptu handlowego na polskim rynku. Flagowy sklep firmy Maxi Bazar działa w Galerii HIT, w Nowym Dworze Mazowieckim.
Maxi Bazar to sieć sklepów działająca we Francji, Belgii i Szwajcarii. W ofercie sklepów są między innymi artykuły potrzebne do wyposażenia wnętrz, (akcesoria i materiały dekoracyjne pomagające w aranżacji mieszkania), akcesoria i tekstylia kuchenne i łazienkowe, a także kosmetyki, zabawki oraz akcesoria dla zwierząt.
W ramach rozwoju Maxi Bazar zdecydował się na obecność na polskim rynku. Firma doradcza CBRE wspierała najemcę w procesie znalezienia odpowiedniej lokalizacji, oraz kompleksowego przystosowania przestrzeni do potrzeb sklepu.
Galeria Handlowa Hit jest największym centrum handlowym w rejonie Nowego Dworu Mazowieckiego. Jej dużą zaletę stanowi lokalizacja – obiekt mieści się 400 metrów od centrum miasta, przy skrzyżowaniu głównych dróg. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się m.in. targowisko miejskie.
Wśród najemców Galerii występują takie popularne marki jak: Carrefour, H&M, Rossmann, KiK i Pepco, Diverse, Big Star, Empik, Neonet, Martes Sport. Za zarządzanie obiektem odpowiada dział Asset Services firmy CBRE.
- Polski rynek handlowy wciąż jest otwarty na nowe marki. Przy wyborze lokalizacji nowego sklepu warto wziąć pod uwagę otoczenie, potencjał nabywczy klientów, a także profil galerii handlowej – skomentowała Magdalena Kozińska, Associate Director, Dział Powierzchni Handlowych CBRE.