Pierwsze sklepy amerykańskiego giganta Forever 21 mają być otwarte już w tym roku i będą mieć powierzchnię między 1000 a 1600 m².
Forever 21 jest jedną z wiodących w świecie marek odzieżowych. Oferuje modne ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci, zgodnie z najnowszymi trendami i w dobrej cenie. Każdego dnia wprowadza do sklepów nowy i atrakcyjny asortyment towarów.
Masterfranczyzobiorcą marki Forever 21 jest Teren Management Europe i odpowiada za jej ekspansję w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Bułgarii, Polsce, Rumunii, Grecji, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz w Szwajcarii i Portugalii.
Umowę na reprezentowanie tej marki w Polsce ma międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Umowa o współpracy obejmuje doradztwo rynkowe i poszukiwanie lokalizacji dla nowych salonów Forever 21. Pierwsze sklepy mają być otwarte już w 2016 roku i będą mieć powierzchnię między 1000 a 1600 m².
– Bardzo się cieszymy, że możemy wejść na polski rynek. Chcemy zaoferować wszystkim naszym klientom jak najlepsze warunki dokonywania zakupów, w atrakcyjnej i przyjaznej atmosferze – powiedział Alexandros Doukas, dyrektor generalny Teren Management Europe.
Renata Kusznierska, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield dodała z kolei, że polski rynek potrzebuje takich konceptów modowych. Klienci szukają nowości i chcą mieć dostęp do międzynarodowych marek.
Forever 21 zatrudnia obecnie ponad 35 tys. pracowników w ponad 750 sklepach w 48 krajach na całym świecie. Jest to piąty co do wielkości dystrybutor odzieży w Stanach Zjednoczonych. Mimo światowej ekspansji i ogromnej skali działalności, Forever 21 pozostaje do dziś firmą rodzinną z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii.