DDD rośnie w siłę

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 marca 2009
Kategoria:

DDD Dobre Dla Domu kontynuuje ekspansję swoich salonów na terenie całej Polski. W 2009 roku DDD planuje uruchomienie 20 nowych placówek działających na zasadzie franczyzy. Najbliższe plany rozwojowe firma wiąże ze Śląskiem.

Właśnie uruchomiony salon w Grudziądzu jest 33 sklepem sieci. Placówka o powierzchni 400 m2 została uruchomiona w atrakcyjnej, dobrze znanej lokalizacji w okolicach dworca PKP. Franczyzobiorca DDD w porozumieniu z centralą poszerzył działalność ofertę o okna, bramy garażowe oraz system zabudowy wnęk firmy Komandor.

DDD to franczyzowa sieć specjalistycznych salonów wnętrzarskich.
W ofercie sklepów znajdują się panele podłogowe, podłogi drewniane, panele ścienne, drzwi, oraz akcesoria do podłóg, paneli ściennych i drzwi. Sieć Dobre Dla Domu współpracuje z czołowymi producentami wyposażenia wnętrz. Właścicielem sieci DDD jest firma BRW Wnętrza. Pierwszy sklep franczyzowy Dobre Dla Domu powstał w marcu 2006 roku.

Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

Agnieszka Grabuś, 9 marca 2009 r.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram