Grupa Carrefour przedstawiła plan strategiczny „Carrefour 2022". Firma planuje miliardowe inwestycje, w tym w rozwój sieci sklepów convenience.
Francuski detalista rozwijający w Polsce franczyzowe sieci sklepów spożywczych Carrefour Express i Globi przyjęła strategię rozwoju na najbliższe cztery lata.
- Mam wielki plan dla Carrefoura by sieć stała się liderem w transformacji spożywczej poprzez oferowanie swoim klientom wszędzie i każdego dnia jedzenia o wysokiej jakości za niską cenę - zapowiedział Alexandre Bompard, prezes i dyrektor generalny Grupy Carrefour.
Dodał, że aby stało się to możliwe, niezbędna jest gruntowna transformacja obecnego modelu - uproszczenie organizacji i otwarcie na nowe partnerstwa, rozwój efektywności operacyjnej, inwestowanie w rozwojowe formaty, budowanie modelu omnichannel oraz rozwój oferty produktów świeżych i marek własnych.
Aby zapewnić wzrost i poprawić konkurencyjność cenową, Carrefour poprawi wykorzystywanie posiadanych zasobów, przestrzegając ściśle określonej dyscypliny finansowej. Całkowita wartość inwestycji będzie wynosić 2 mld euro rocznie.
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych (jest ich już ponad 650) oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
Informacja na temat oferty franczyzy Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.