Sieć pizzerii Da Grasso prowadzi obecnie działania rebrandingowe. Ich elementem jest wzmocnienie obecności w internecie, m.in. przez system zamówień online i konkursową aplikację na Facebooku.
Około 70% posiłków sprzedawanych w pizzeriach Da Grasso jest zamawianych z dostawą pod wskazany przez klienta adres, dlatego sieć kładzie duży nacisk na wzmocnienie tego kanału sprzedaży. Głównym elementem działań jest stworzenie i wdrażanie dedykowanego systemu zamówień online, który swoim działaniem obejmie wkrótce wszystkie lokale sieci.
Rozwiązanie jest znacznie tańsze od ofert funkcjonujących już na rynku platform pośredniczących w zamawianiu posiłków przez Internet. Daje ono również możliwość budowania bazy klientów, co z kolei przełoży się na kreowanie precyzyjnych kampanii marketingowych.
Jednym z elementów aktywizacji internautów jest profil Da Grasso na Facebooku. Z okazji osiągnięcia stu tysięcy fanów, sieć uruchomiła aplikację do głosowania na najlepszy lokal.
Da Grasso istnieje od 2006 roku, administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach.