Da Grasso - rusza zimowa promocja

Autor: Redakcja
Kategoria:
Nowy wystrój pizzerii Da Grasso

W ramach nowej polityki promocyjnej, sieć gastronomiczna Da Grasso przygotowała kolejne atrakcje dla swoich klientów. Dziś, 23 grudnia, rusza Zimowe Okno Promocyjne, a wraz z nim rozpoczyna się okres rabatów.

Celem trwającego obecnie rebrandingu Da Grasso jest ujednolicenie i standaryzacja działań promocyjnych. Do założeń strategii marketingowej należy wieloetapowe i kompleksowe podejście do promocji sieci i poszczególnych lokali. Nowe okno promocyjne jest działaniem wspierającym, realizowanym w całej Polsce. Dodatkowo każdy lokal może korzystać z przygotowanych przez Sieć pakietów działań fakultatywnych.

- Jednym z założeń rebrandingu Da Grasso jest uporządkowanie działań promocyjnych. Wprowadzone zmiany wymagały bardzo dokładnych przygotowań oraz wysokiej jakości wykonania, dlatego w przygotowaniach i koordynacji pomagają nam specjaliści. Wierzymy, że zastosowane rozwiązania pozwolą Da Grasso wyróżnić się na rynku spośród dziesiątek pizzerii. Dodatkowe aktywności posłużą integracji naszych klientów i stworzeniu rodzinnej atmosfery, co będzie miało bezpośredni wpływ na zyski franczyzobiorców - komentuje Magdalena Piróg, wiceprezes sieci pizzerii Da Grasso.

W okresie od 23 grudnia 2013 r. do 20 marca 2014 r., w ramach nowego okna promocyjnego, Gangi Da Grasso będą dawać do pieca we wszystkich lokalach Sieci, w całej Polsce. W każdym z kolejnych tygodni rządzić będzie inny gang, co oznacza, że kupując dwie pizze z danej pary, za drugą, w tym samym rozmiarze, zapłacimy 50% mniej. Dodatkowo, do każdej zamówionej pizzy dostaniemy nie dwa, a trzy sosy gratis – czosnkowy i pomidorowy, a także nowy sos ostry.

Obie promocje dostępne będą w lokalach i w dostawie, a także za pomocą nowego systemu online działającego poprzez stronę internetową sieci. Wystarczy okazać sprzedawcy ulotkę z promocyjnymi kuponami, aby cieszyć się smakiem pizzy w obniżonej cenie.

Da Grasso administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce - zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram