Da Grasso otwiera 200. lokal

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 czerwca 2010
Kategoria:
Da_Grasso_pizzaSieć każdego dnia sprzedaje 40 tysięcy sztuk pizzy zamawianych przez mieszkańców 137 miast. Jeszcze w tym roku Da Grasso chce pojawić się w kilkunastu kolejnych lokalizacjach.

Dwusetny lokal pod marką Da Grasso ruszy w najbliższą sobotę w Parku Handlowym Matarnia w Gdańsku. Będzie to jednocześnie 10. restauracja należąca do sieci. Większość bowiem stanowią pizzerie – 167 oraz pizzerie premium – 21. Od niedawna w sieci działają także dwa lokale pod nowa marką Da Grasso Express.

– Pizzerie Da Grasso Express, które najszybciej dostarczają zamówienia, to nowość w naszej sieci. Wiemy, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na zamówione dania. Dwa lokale Da Grasso Express funkcjonują w Łodzi, ale wkrótce rozszerzymy ofertę na inne polskie miasta – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.

Łódzka sieć jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gastronomiczną w Polsce. – Mamy już 200 lokali, a do końca roku chcemy otworzyć jeszcze kilkanaście nowych restauracji, pizzerii i pizzerii Express. Wierzymy, że sukces Da Grasso to już nie tylko pizza. Oferta skierowana początkowo do ludzi młodych trafiła do wszystkich, którzy szukają nowych wrażeń i smaków – dodaje Magdalena Piróg.

Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w Łodzi pod koniec lat 90. Wyróżniała się dużą i smaczną pizzą oraz charakterystycznym wystrojem wnętrza, w którym dominowała zieleń kontrastująca z ognistą czerwienią. Wkrótce analogiczne lokale, działające na zasadzie franczyzy zaczęły powstawać w całej Polsce. Dziś w menu Da Grasso oprócz pizzy można znaleźć także grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski oraz sałatki i desery.

Aby dołączyć do sieci, należy dysponować kapitałem przynajmniej na pozimie 100 tys. zł – tyle potrzeba na najtańszy koncept Da Grasso Express. Pizzeria wiąże się z wydatkiem rzędu 200 tys. zł, zaś restauracja – 250-300 tysięcy złotych.

Przypomnijmy, że ta największa polska sieć pizzerii znalazła się w ubiegłym roku na celowniku giełdowego Sfinksa, właściciela marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło. Do końca lipca tego roku spółka ma podjąć ostateczną decyzję dotyczącą przejęcia Da Grasso.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram