Największa polska franczyzowa sieć pizzerii dołączyła do grona partnerów PizzaPortal, najpopularniejszego w Polsce pośrednika w zamawianiu jedzenia przez internet.
W ramach partnerstwa z PizzaPortal, klienci korzystający z usług oferowanych na stronie, będą mogli zamówić także posiłki z najpopularniejszej, polskiej pizzerii.
– Kiedy dwie największe firmy w swoich branżach łączą siły, otwiera się wiele nowych możliwości. Przekonają się o tym nie tylko franczyzobiorcy Da Grasso, ale przede wszystkim nasi wspólni klienci. Współpraca między nami umożliwi wdrożenie unikatowych i innowacyjnych rozwiązań, nie tylko na skalę Polski – mówi Lech Kaniuk, dyrektor zarządzający serwisu PizzaPortal.pl
W związku z połączeniem sił, we wrześniu planowana jest organizacja wspólnej kampanii marketingowej. Akcja opierać się będzie na rozdawnictwie kuponów rabatowych dla wszystkich Klientów PizzaPortal, którzy zdecydują się na pizzę z lokali Da Grasso. Wsparciem dla projektu będzie szeroko zakrojona reklama w Internecie i na bannerach reklamowych. Udział w tym przedsięwzięciu wezmą jedynie te lokale, które podpisały lub podpiszą wkrótce umowę o współpracy z portalem.
Współpraca z PizzaPortal to szansa dla franczyzobiorców sieci na pozyskanie jeszcze większej ilości zamówień, nowych klientów, kolejne źródła płatności, a także dodatkową, wielokanałową reklamę na wszystkich platformach portalu. Strona ta, jest także świetnym uzupełnieniem systemu zamówień online, jaki jakiś czas temu wprowadziła sieć.
– Pizza Portal jest znakomitym uzupełnieniem naszego systemu zamówień online. Projekty nie kolidują ze sobą nawzajem. Dzięki współpracy z naszym partnerem mamy szansę na pozyskanie nowych klientów, którzy do tej pory wybierali inne, partnerskie pizzerie obecne na portalu – komentuje Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
Da Grasso to istniejąca od 2006 roku spółka, zarządzająca siecią pizzerii pod marką Da Grasso z siedzibą w Łodzi. Administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 200 pizzerii w 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach.
Z kolei PizzaPortal.pl jest największym serwisem do zamawiania posiłków w Polsce i jako jedyny tego typu serwis posiada aplikacje zarówno na system Android, iOS, Windows Phone oraz Samsung SmartTV. Współpracuje z takimi partnerami, jak T-Mobile, Microsoft, Virgin Mobile czy Samsung. Jako pierwszy e-commerce w Polsce wprowadził do swojej oferty możliwość płacenia wirtualną walutą bitcoin.
INK