Da Grasso bliżej swoich franczyzobiorców

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 czerwca 2013
Kategoria:
Logo Da Grasso w nowej odsłonie
Da Grasso Sp. z o.o., największa na rynku gastronomicznym polska sieć franczyzowa, wzmacnia markę przez wprowadzenie kluczowych zmian biznesowych i rebranding. Głównym elementem tych działań jest centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.
Na podstawie badań przeprowadzonych wśród franczyzobiorców Zarząd Da Grasso Sp. z o. o. podjął decyzję o wprowadzeniu w Sieci swoich restauracji zmian biznesowych i marketingowych.
Ich elementem jest centralizacja systemu zakupów, ujednolicenie działań promocyjnych i rebranding marki. Celem tych modyfikacji jest podniesienie dochodów franczyzobiorców oraz zacieśnienie relacji między nimi a Centrum
Da Grasso.
Wprowadzenie Centralnego Systemu Zakupów, pozwoli na nabywanie produktów, potrzebnych do prowadzenia bieżącej działalności restauracji. Dotyczy to zarówno produktów spożywczych, jaki i elementów wystroju lokali, czy nawet energii. Tworząc silną grupę zakupową i wykorzystując efekt skali, Da Grasso i jej partnerzy będą mogli negocjować atrakcyjne warunki zakupów. Zarząd spółki przewiduje, że tylko dzięki integracji procesu zarządzania gospodarką magazynową pizzerii poprzez system informatyczny, ograniczy koszty prowadzenia lokali o ok. 20% w skali roku.
Celem wprowadzanych przez nas zmiany jest zwiększenie dochodów franczyzobiorców. Szacujemy, że działania ograniczające koszty oraz zwiększone przychody spowodują, że zyski naszych Partnerów biznesowych wzrosną do 30%
do 2014 roku – powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso
ds. Rozwoju Sieci.
Potencjalni i obecni partnerzy powinni zwrócić uwagę na nowe stanowisko utworzone przez Da Grasso - opiekuna franczyzobiorcy. Jego zadaniem będzie pomoc
w uruchamianiu restauracji, przekazaniu odpowiedniego know-how oraz bieżące doradztwo w zakresie prowadzenia lokalu. Powołanie opiekunów ma zacieśnić relacje między Centrum Da Grasso, a franczyzobiorcami i partnerami handlowymi spółki.
Widzimy potrzebę wsparcia dla naszych partnerów biznesowych. Stąd też decyzja
o powołaniu  stanowiska opiekuna franczyzobiorców. Osoby te będą kompleksowo przeszkolone pod kątem prowadzenia lokalu franczyzowego. Będą doradcami naszych partnerów biznesowych, pomagając im m.in. w monitoringu jakości produktów
i usług oferowanych w poszczególnych lokalach – dodała Magdalena Piróg.
Da Grasso planuje uruchomienie systemu składania zamówień przez Internet. Klienci nie będę musieli szukać najbliższego lokalu i telefonu, żeby złożyć zlecenie, a jedynie skorzystają z funkcjonującego na stronie formularza. Dodatkowo firma uruchomi możliwość płatności kartą we wszystkich swoich lokalach oraz w dowozie.
Decyzja o modyfikacji wystrojów lokali i logotypu została podjęta po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań wśród franczyzobiorców i Klientów Da Grasso. Zarówno jedni, jak i drudzy, wskazali potrzebę ujednolicenia wizerunku restauracji
i scentralizowania działań marketingowych. Zwiększenie możliwości Centralnego Systemu Zakupów o nabycie elementów wystroju i wyposażenia lokali sprawia, że franczyzobiorcy mają komfortowe warunki do przeprowadzenia rebrandingu,  a dzięki nowej koncepcji wystroju wnętrz obniżono koszty inwestycji w lokal o około 30%.
Idea centralizacji działań marketingowych powstała po konsultacjach z profesjonalną i uznaną firmą doradczą. Dzięki nim stworzona została jednolita strategia działań marketingowych, które na poziomie lokalnym bezpośrednio przełożą się na wsparcie biznesowe dla franczyzobiorców sieci Da Grasso.
Spodziewany koniec procesu rebrandingu i wprowadzenia wszystkich zmian biznesowych planowany jest najpóźniej w przeciągu dwunastu miesięcy.
Da Grasso Sp. z o.o., największa na rynku gastronomicznym polska sieć franczyzowa, wzmacnia markę przez wprowadzenie kluczowych zmian biznesowych i rebranding. Głównym elementem tych działań jest centralizacja systemu zakupów, pogłębienie relacji z franczyzobiorcami oraz ujednolicenie działań marketingowych. Zarząd firmy zamierza zamknąć cały proces w przeciągu następnych dwunastu miesięcy.
Na podstawie badań przeprowadzonych wśród franczyzobiorców Zarząd Da Grasso Sp. z o. o. podjął decyzję o wprowadzeniu w Sieci swoich restauracji zmian biznesowych i marketingowych. Ich elementem jest centralizacja systemu zakupów, ujednolicenie działań promocyjnych i rebranding marki. Celem tych modyfikacji jest podniesienie dochodów franczyzobiorców oraz zacieśnienie relacji między nimi a Centrum Da Grasso.
 
Wprowadzenie Centralnego Systemu Zakupów, pozwoli na nabywanie produktów, potrzebnych do prowadzenia bieżącej działalności restauracji.

Dotyczy to zarówno produktów spożywczych, jaki i elementów wystroju lokali, czy nawet energii. Tworząc silną grupę zakupową i wykorzystując efekt skali, Da Grasso i jej partnerzy będą mogli negocjować atrakcyjne warunki zakupów. Zarząd spółki przewiduje, że tylko dzięki integracji procesu zarządzania gospodarką magazynową pizzerii poprzez system informatyczny, ograniczy koszty prowadzenia lokali o ok. 20% w skali roku.

Celem wprowadzanych przez nas zmiany jest zwiększenie dochodów franczyzobiorców. Szacujemy, że działania ograniczające koszty oraz zwiększone przychody spowodują, że zyski naszych Partnerów biznesowych wzrosną do 30% do 2014 roku – powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso ds. Rozwoju Sieci.

Potencjalni i obecni partnerzy powinni zwrócić uwagę na nowe stanowisko utworzone przez Da Grasso - opiekuna franczyzobiorcy. Jego zadaniem będzie pomoc w uruchamianiu restauracji, przekazaniu odpowiedniego know-how oraz bieżące doradztwo w zakresie prowadzenia lokalu. Powołanie opiekunów ma zacieśnić relacje między Centrum Da Grasso, a franczyzobiorcami i partnerami handlowymi spółki.

Widzimy potrzebę wsparcia dla naszych partnerów biznesowych. Stąd też decyzja o powołaniu  stanowiska opiekuna franczyzobiorców. Osoby te będą kompleksowo przeszkolone pod kątem prowadzenia lokalu franczyzowego. Będą doradcami naszych partnerów biznesowych, pomagając im m.in. w monitoringu jakości produktów i usług oferowanych w poszczególnych lokalach – dodała Magdalena Piróg.

Da Grasso planuje uruchomienie systemu składania zamówień przez Internet. Klienci nie będę musieli szukać najbliższego lokalu i telefonu, żeby złożyć zlecenie, a jedynie skorzystają z funkcjonującego na stronie formularza. Dodatkowo firma uruchomi możliwość płatności kartą we wszystkich swoich lokalach oraz w dowozie.
Decyzja o modyfikacji wystrojów lokali i logotypu została podjęta po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań wśród franczyzobiorców i Klientów Da Grasso. Zarówno jedni, jak i drudzy, wskazali potrzebę ujednolicenia wizerunku restauracji i scentralizowania działań marketingowych. Zwiększenie możliwości Centralnego Systemu Zakupów o nabycie elementów wystroju i wyposażenia lokali sprawia, że franczyzobiorcy mają komfortowe warunki do przeprowadzenia rebrandingu,  a dzięki nowej koncepcji wystroju wnętrz obniżono koszty inwestycji w lokal o około 30%.
Idea centralizacji działań marketingowych powstała po konsultacjach z profesjonalną i uznaną firmą doradczą. Dzięki nim stworzona została jednolita strategia działań marketingowych, które na poziomie lokalnym bezpośrednio przełożą się na wsparcie biznesowe dla franczyzobiorców sieci Da Grasso.
Spodziewany koniec procesu rebrandingu i wprowadzenia wszystkich zmian biznesowych planowany jest najpóźniej w przeciągu dwunastu miesięcy.
 

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram