Czy sieć Himalaya momo, która chce rozwijać się poprzez franczyzę „podbije” żołądek polskiego konsumenta?

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 września 2012
Kategoria:
Himalaya-Momo

Pomysł stworzenia pierwszej restauracji serwującej dania regionu Himalaja ma swoje źródła w Buthanie skąd pochodzi twórca idei. Pierwsza restauracja wprowadzająca koncept na teren Polski znajduje się na klimatycznej starej Pradze w Warszawie.

Misją firmy jest promowanie kultury i kuchni regionu Himalajów. Celem natomiast jest rozbudowa sieci franchisingowej na teranie Polski tak, aby zaprezentować kuchnię tybetańską i nepalską, a także informację o regionie na terenie kraju, a także poza granicami w Unii Europejskiej.

Nazwa firmy Himalaya momo mówi o znanych najwyższych górach świata - Himalaya, a z drugiej strony o czymś coś, co może zaciekawić, czyli słowo “momo”, które oznacza po nepalsku i tybetańsku pierogi. Ma to być sposób, aby zaintrygować odbiorcę i zachęcić do zainteresowania się nazwą, a w konsekwencji do spróbowania specjałów oraz zapoznania się z kulturą tego regionu. Sztandarowym daniem sieci są słynne w regionie Himalajów pierogi – momo. Dania przygotowywane są przez kucharzy z Nepalu, Tybetu i Buthanu dbając w ten sposób o zachowanie oryginalności smaku szczególnie w przypadku dan tybetańskich, które zasługują na szczególne propagowanie wraz z ideami kultury i pamięci o Tybecie.

Firma Himalaya Momo jest marką, która chce wkroczyć na rynek z ofertą franchisingu restauracji serwujących dania kuchni nepalsko-tybetańsko-indyjskiej z podkreśleniem specjaności regionalnej typowej dla kuchni himalajskiej, czyli z pierogami momo.

Firma oferuje trzy warianty współpracy dla franczyzobiorcy, t.j. mobilne wózki z pierogami momo – koszt inwestycji od 20 tys. zł., pierogarnie momo – koszt inwestycji 100 tys. zł oraz tradycyjne restauracje z zapleczem kuchennym, i z nastawieniem na wydarzenia kulturalno – muzyczne –koszt inwestycji 150 tys. zł.

Minimalna powierzchnia potrzebna do otwarcia pierogarni to ok. 30 mkw., a restauracji - 60 mkw..Opłata miesięczna w sieci wynosi 6 proc. od obrotu netto, natomiast opłata marketingowa - 1,5 proc. od obrotu netto. Opłata wstępna jest uzależniona od rodzaju formatu franczyzowego i podlega indywidualnym ustaleniom.

Marta Rolka

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram