Czerwona Torebka przejmie sieć Małpka Express i rozszerza strategię biznesową

Autor: Redakcja
Data dodania: 18 czerwca 2013
Kategoria:
Pasaż Czerwonej Torebki w Słupcy
Czerwona Torebka przejmie sieć Małpka Express i rozszerza strategię biznesową
 
Czerwona Torebka podpisała list intencyjny w sprawie zakupu 100 proc. akcji spółki Małpka, posiadającej sieć sklepów pod marką Małpka Express. Planuje także uruchomić pod koniec roku nową sieć tanich sklepów spożywczo-przemysłowych.
 
Oba posunięcia mają na celu poszerzenie oferty handlowej grupy kapitałowej i jej lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów.
 
Małpka Express to sieć sklepów spożywczo-monopolowych, która działa w Polsce od marca 2012 roku. Obecnie liczy 90 sklepów, a do końca 2013 roku ma ich być 200. Otwierane są m.in. w budowanych przez Czerwoną Torebkę pasażach usługowo-handlowych.
 
Grupa zapłaci za przejęcie Małpki własnymi akcjami. Małpka jest kontrolowana przez Mateusza Świtalskiego, syna Mariusza, głównego akcjonariusza i przewodniczącego Rady Nadzorczej Czerwonej Torebki.
 
Rozwój nowej sieci sklepów spożywczo-przemysłowych pod marką Czerwona Torebka ma być uzupełnieniem przejęcia Małpki. Dzięki temu grupa kapitałowa będzie mogła elastyczniej dobierać lokalizacje swoich sklepów. Nowa sieć ma być rozwijana w pasażach Czerwonej Torebki, jak również poza nimi – w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów.
 
Prezes Czerwonej Torebki Paweł Ciszek zapewnił, że nowa sieć nie będzie konkurencją dla Małpki Express, ale jej uzupełnieniem. „Jeśli w naszym pasażu nie będzie pasować sklep convenience, to będziemy tam lokować sklep Czerwona Torebka” – podkreślił.
 
Grupa rozbudowuje się w trzech segmentach. W maju przejęła najstarszy sklep internetowy w Polsce merlin.pl, wchodząc na rynek e-commerce. Na rynku nieruchomości jest obecna poprzez rozbudowę pasaży handlowych, w których może wynajmować powierzchnię komercyjną lub sprzedawać lokale. Ostatnie posunięcia świadczą o nacisku na segment handlowy.
 
Ostatecznym celem jest stworzenie ogólnopolskiej platformy handlu detalicznego, działającej w zestandaryzowanych obiektach, które mieszczą się w atrakcyjnych pod względem komercyjnym lokalizacjach.
 
Czerwona Torebka podpisała list intencyjny w sprawie zakupu 100 proc. akcji spółki Małpka, posiadającej sieć sklepów pod marką Małpka Express. Planuje także uruchomić pod koniec roku nową sieć tanich sklepów spożywczo-przemysłowych.
 

Oba posunięcia mają na celu poszerzenie oferty handlowej grupy kapitałowej i jej lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów.

Małpka Express to sieć sklepów spożywczo-monopolowych, która działa w Polsce od marca 2012 roku. Obecnie liczy 90 sklepów, a do końca 2013 roku ma ich być 200. Otwierane są m.in. w budowanych przez Czerwoną Torebkę pasażach usługowo-handlowych.
 
Grupa zapłaci za przejęcie Małpki własnymi akcjami. Małpka jest kontrolowana przez Mateusza Świtalskiego, syna Mariusza, głównego akcjonariusza i przewodniczącego Rady Nadzorczej Czerwonej Torebki.
 
Rozwój nowej sieci sklepów spożywczo-przemysłowych pod marką Czerwona Torebka ma być uzupełnieniem przejęcia Małpki. Dzięki temu grupa kapitałowa będzie mogła elastyczniej dobierać lokalizacje swoich sklepów. Nowa sieć ma być rozwijana w pasażach Czerwonej Torebki, jak również poza nimi – w obiektach najmowanych na podstawie wieloletnich umów.
 
Prezes Czerwonej Torebki Paweł Ciszek zapewnił, że nowa sieć nie będzie konkurencją dla Małpki Express, ale jej uzupełnieniem. „Jeśli w naszym pasażu nie będzie pasować sklep convenience, to będziemy tam lokować sklep Czerwona Torebka” – podkreślił.
 
Grupa rozbudowuje się w trzech segmentach. W maju przejęła najstarszy sklep internetowy w Polsce merlin.pl, wchodząc na rynek e-commerce. Na rynku nieruchomości jest obecna poprzez rozbudowę pasaży handlowych, w których może wynajmować powierzchnię komercyjną lub sprzedawać lokale. Ostatnie posunięcia świadczą o nacisku na segment handlowy.
 
Ostatecznym celem jest stworzenie ogólnopolskiej platformy handlu detalicznego, działającej w zestandaryzowanych obiektach, które mieszczą się w atrakcyjnych pod względem komercyjnym lokalizacjach.
 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram