Czerwiec zaowocował trzema otwarciami Metrohouse

Autor: Redakcja
Data dodania: 12 lipca 2010
Kategoria:
Metrohouse_ursynowProces fuzji z trójmiejską firmą Partnerzy Nieruchomości nie spowolnił rozwoju sieci, która liczy już 21 oddziałów w sześciu regionach kraju.

W drugiej połowie czerwca Metrohouse uruchomiło oddział własny w Poznaniu, a także dwie placówki franczyzowe – w Chojnicach na Kaszubach oraz w Lubinie na Dolnym Śląsku. Biuro w Chojnicach jest drugą placówką uruchomioną przez tego samego franczyzobiorcę. Pierwsza działa w Kartuzach.

– W pewnym momencie działalności biura doszedłem do wniosku, że aby kompleksowo obsługiwać całe Kaszuby, powinienem pomyśleć o stworzeniu drugiego zespołu doradców. Chojnice, znajdujące się na drugim biegunie Kaszub, były najbardziej naturalną lokalizacją – mówi Andrzej Chmielewski, właściciel obu biur. Jego kartuski oddział specjalizuje się w obrocie nieruchomościami gruntowym, domami oraz siedliskami i gospodarstwami agroturystycznymi. Jako jedno z nielicznych biur nieruchomości posiada bogatą bazę nieruchomości z sektora turystycznego i gastronomicznego.

Specjalizacją lubińskiego biura Metrohouse mogą zaś zostać nieruchomości komercyjne ze względu na duże doświadczenie w tej dziedzinie tamtejszej franczyzobiorczyni – Haliny Makowskiej. Biuro będzie oczywiście zajmować się kompleksową obsługą rynku nieruchomości w Lubinie i ościennych powiatach. Docelowo powstaną oddziały i przedstawicielstwa w Jeleniej Górze, Legnicy,  Głogowie i Bolesławcu.

Rozwojowi sieci Metrohouse towarzyszy zbliżający się do końca proces fuzji z największym trójmiejskim pośrednikiem, firmą Partnerzy Nieruchomości.  – Zbliżamy się do finalizacji procesu fuzji. Reorganizacja nie jest jednak utrudnieniem w rozmowach z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami. Nasze plany przewidują też uruchomienie w najbliższym czasie następnych własnych placówek w Łodzi, Krakowie i Katowicach – podsumowuje Mariusz Kania, prezes zarządu Metrohouse.

Sieć biur nieruchomości Metrohouse rozwija się poprzez placówki macierzyste oraz oddziały franczyzowe. Przyjęta strategia rozwoju spółki przewiduje otwieranie placówek własnych w największych polskich miastach. Celem ich uruchomienia jest m.in. lepsza możliwość koordynacji rozwoju sieci na lokalnych rynkach.  Tak też będzie w przypadku nowo otwartego Poznania. Plany Metrohouse w Wielkopolsce nie ograniczają się bowem jedynie do tego miasta, ale zakładają powstawanie jednostek franczyzowych w mniejszych miejscowościach.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram