Czas nad morze

Autor: Redakcja
Data dodania: 25 listopada 2016
Kategoria:
Foto: Mrówka
Jest to drugi market Termexu w tej miejscowości.

Franczyzowa sieć sklepów z materiałami budowlanymi wzmocniła swoją obecność w jednym z nadmorskich kurortów. W listopadzie firma Termex otworzyła kolejny market Mrówka w Kołobrzegu.

Jest to już drugi market Termexu w tej miejscowości. Kołobrzeska Mrówka ma powierzchnię 1840 m², a od wiosny 2017 roku otwarty będzie ogród zewnętrzny. Klientów obsługuje 20-osobowy zespół pracowników.

Otwarcie zostało poprzedzone reklamą prasową i kolportażem ulotek. Klienci mogli wziąć udział w konkursach, w których główną nagrodą był quad.
To już kolejny sklep sieci marketów budowlanych Mrówka, który został otwarty w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Grupy PSB: Mrówka nie tylko w ogrodzie

Przypomnijmy, że w październiku tego roku odbyło się otwarcie Mrówki w Kutnie (woj. łódzkie), a we wrześniu w miejscowości Złota, w powiecie pińczowskim, firma Skorpion otworzyła sklep Mini-Mrówka.

Jeszcze jeden sklep - w formacie PSB-Mrówka - (również we wrześniu) został otwarty w Bystrzycy Kłodzkiej. Grupa Polskie Składy Budowlane z siedzibą w Wełeczu k/Buska-Zdroju, działa na rynku od 18 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów z kategorii dom i ogród w Polsce.

Firma zrzesza ponad 350 małych i średnich, rodzinnych firm z całej Polski, które prowadzą handel w ponad 425 składach budowlanych, w ponad 210 marketach PSB-Mrówka oraz w ponad 45 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ponad 12 tys. osób.

Formuła działania Grupy PSB polega na wspieraniu interesów firm kupieckich wspólną polityką zakupów, marketingiem, szkoleniami oraz udostępnieniem usług zmniejszających stałe koszty prowadzenia jednostek handlowych. Polskie Składy Budowlane działają jako grupa zakupowo-sprzedażowa, konsolidująca małe i średnie firmy, które pomimo funkcjonowania pod wspólnym logo sieci, zachowują swoją niezależność.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram