Czas na piwo

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 stycznia 2017
Kategoria:
Foto: freeimages.com
Franczyzową sieć chce zbudować też regionalny browar z Grybowa.

Jaki jest ulubiony trunek Polaków – piwo! Popularność tego napoju alkoholowego wykorzystują browary budując sieci franczyzowe.

Trzech na czterech pełnoletnich Polaków kupując alkohol na własny użytek wybiera piwo. Po alkohol sięga aż ośmiu na dziesięciu z nas i tylko co piąty Polak deklaruje, że w ogóle nie kupuje napojów procentowych.

Mężczyźni częściej niż kobiety dokonują zakupu alkoholu, przy czym najczęściej sięgają oni po piwo i alkohole wysoko procentowe - wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Popularność piwa wykorzystują browary, które wzmacniają sprzedaż tego trunku za pomocą sieci barów, tak jak np. Piwiarnie Warka. Franczyzową sieć chce zbudować też regionalny browar z Grybowa.

Jak powiedział Paweł Usakowski z Browar Pilsweizer, w pierwszym kwartale tego roku ruszy pierwszy pilotażowy bar pod nazwą Piwnica Pilsweizera prowadzony przez franczyzobiorcę.

Planujemy dalszy rozwój sieci partnerskiej. Nie wykluczone, że kolejni franczyzobiorcy dołączą do nas jeszcze w tym roku – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Paweł Usakowski.

Wystrój lokali tej marki ma nawiązywać do typowej czeskiej piwiarni, m.in. drewnianymi siedzeniami na beczkach i ławach oraz starymi zdjęciami browaru Pilsweizer.

Z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opini wynika, że zdecydowana większość pełnoletnich Polaków kupuje alkohol, przy czym piwo triumfuje nad innymi trunkami. Popularność tego trunku może wynikać z jego przystępności cenowej oraz niskiej zawartości procentowej alkoholu w tym napoju.

Istnieje jeszcze jedno, bardzo ciekawe zjawisko związane z piwem - na polskim rynku piwa zachodzą zmiany, gdzie małe, regionalne browary w coraz bardziej wyrazisty sposób zaznaczają swoją obecność. W Polsce, co chwila otwiera się nowy bar serwujący różne odmiany i smaki piw - od dyniowych, przez wędzone, aż po kwiatowe.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram