Czas na Herbatę buduje sieć franczyzową w Hiszpanii. Pierwsze sklepy na Półwyspie Iberyjskim zostaną otwarte w tym roku.
– Zainteresowanie współpracą ze strony przedsiębiorców zagranicznych jest duże. W zeszłym roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Hiszpanii, w Walencji i podpisaliśmy umowę z naszym master franczyzobiorcą na tym terenie. W tej chwili trwają prace nad wdrożeniem systemu i w tym roku planujemy otworzyć pierwsze sklepy franczyzowe w tym kraju – mówi nam Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Zaznacza, że sektor, w którym działa firma jest wymagający, bo jest to rynek produktów wysokojakościowych. – Staramy się zaskakiwać nowymi smakami, dbając o jak najwyższą jakość oferowanych produktów – dodaje.
Czas na Herbatę to polska sieć sklepów z wysokogatunkową herbatą, kawą, ziołami oraz akcesoriami do ich parzenia, przechowywania i podawania. Pod szyldem tej marki działają 22 sklepy własne i 14 franczyzowych.
– W 2014 roku otworzy się kilka kolejnych sklepów własnych i kilkanaście sklepów i punktów franczyzowych. W najbliższym czasie pojawi się nowy sklep w Ostrołęce w Galerii Bursztynowej – dodaje Marta Głowska.
Ofertę firmy Czas na Herbatę możecie sprawdzić w naszej bazie systemów franczyzowych.