Czas na Herbatę, czemu nie?

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 kwietnia 2013
Kategoria:

czas_na_herbatyCzas na Herbatę, sieć sprzedaży herbat wysokogatunkowych, otwiera kolejne placówki w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych.

Aktualnie sieć Czas na Herbatę składa się z 35 sklepów w dużych galeriach handlowych. 20 z nich to placówki własne, pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców. Poza tym firma posiada 65 punktów sprzedaży partnerskiej. W maju zaplanowano otwarcie salonu sprzedaży w Galerii Mazurskiej w Ostródzie – będzie to drugie z czterech otwarć zaplanowanych na ten rok. W marcu do sieci dołączył sklep w CH Veneda w Łomży. Kolejny sklep sieci otwarty będzie w budowanej Galerii Bronowickiej w Krakowie.

Średnia powierzchnia sklepów Czas na Herbatę to ok. 30 mkw. Wszystkie placówki charakteryzuje nieco rustykalny wystrój. Przez cały czas sieć szuka nowych franczyzobiorców. Firma zapewnia wsparcie w zakresie prowadzenia biznesu i ciekawy model biznesowy dostosowany do wymagań rynku. Otwarcie sklepu firmowego Czas na Herbatę to wydatek minimum 50 tys. zł. Punkt firmowy wymaga inwestycji na poziomie min. 4 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty licencyjnej.

Założycielem sieci sklepów "Czas na Herbatę" jest firma Progressive. W lokalach Czasu na Herbatę klienci mogą wybierać wśród bogatego wyboru herbat sypanych, kaw ziarnistych oraz wysokiej jakości akcesoriów do ich zaparzania, podawania i przechowywania.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram