Czas na Herbatę, sieć sprzedaży herbat wysokogatunkowych, otwiera kolejne placówki w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych.
Aktualnie sieć Czas na Herbatę składa się z 35 sklepów w dużych galeriach handlowych. 20 z nich to placówki własne, pozostałe prowadzone są przez franczyzobiorców. Poza tym firma posiada 65 punktów sprzedaży partnerskiej. W maju zaplanowano otwarcie salonu sprzedaży w Galerii Mazurskiej w Ostródzie – będzie to drugie z czterech otwarć zaplanowanych na ten rok. W marcu do sieci dołączył sklep w CH Veneda w Łomży. Kolejny sklep sieci otwarty będzie w budowanej Galerii Bronowickiej w Krakowie.
Średnia powierzchnia sklepów Czas na Herbatę to ok. 30 mkw. Wszystkie placówki charakteryzuje nieco rustykalny wystrój. Przez cały czas sieć szuka nowych franczyzobiorców. Firma zapewnia wsparcie w zakresie prowadzenia biznesu i ciekawy model biznesowy dostosowany do wymagań rynku. Otwarcie sklepu firmowego Czas na Herbatę to wydatek minimum 50 tys. zł. Punkt firmowy wymaga inwestycji na poziomie min. 4 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty licencyjnej.
Założycielem sieci sklepów "Czas na Herbatę" jest firma Progressive. W lokalach Czasu na Herbatę klienci mogą wybierać wśród bogatego wyboru herbat sypanych, kaw ziarnistych oraz wysokiej jakości akcesoriów do ich zaparzania, podawania i przechowywania.
Adam Gieras