Czas na deser

Data dodania: 18 października 2016
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: ICE’N’GO
W tym sezonie działało około 60 punktów, z których połowa należała do franczyzobiorców.

Rynek deserów mrożonych w Polsce jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi produkcji spożywczej - jego wartość szacowana jest na 1,67 mld zł i będzie rosła w kolejnych latach. Przyczyniają się do tego sieciowe punkty sprzedaży obecne w najbardziej uczęszczanych przez dzieci i ich rodziców miejscach.

Z danych Euromonitor International wynika, że w 2015 roku rynek lodów i deserów mrożonych wzrósł o około 2,6%, zaś w 2016 roku dynamika wzrostu może wynieść około 2% r/r. Coraz większą częścią tego rynku są tzw. lody rzemieślnicze produkowane przez lokalne manufaktury.

Popularnością cieszą się też naturalne mrożone jogurty oraz mrożone desery przygotowane ze świeżego mleka, śmietany, owoców i soków owocowych – takie desery w Polsce oferuje sieć ICE’N’GO. Jej prezes Marek Kordaszewski miniony sezon zalicza do bardzo udanych.

Desery oferowane przez ICE’N’GO nie mają konkurencji na naszym rynku. Cieszą się popularnością nie tyko wśród smakoszy deserów lodowych, ale i przedsiębiorców, którzy otwierają własne punkty sprzedaży pod naszą marką. Łącznie w tym sezonie działało około 60 punktów, z których połowa należała do franczyzobiorców – mówi nam Marek Kordaszewski.

Polecamy wywiad z franczyzobiorcą ICE’N’GO: Zdrowy deser, słodki zysk

Dodaje, że wbrew utartym stereotypom sprzedaż deserów mrożonych to nie tylko sezonowy biznes. Stoiska ICE’N’GO mogą działać przez cały rok w zamkniętych pomieszczeniach, tak jak np. ma to miejsce w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Jak zapowiada prezes spółki ICE’N’GO, w następnym sezonie (do którego już ruszyły przygotowania) sieć zaprezentuje nowe pomysły i rozwiązania. Marka zwiększy swoją obecność w parkach rozrywki, ogrodach zoologicznych, nadmorskich deptakach, aquaparkach i innych miejscach o dużym natężeniu ruchu turystycznego.

Aby dołączyć do tej sieci, należy dysponować minimalnym kapitałem w wysokości 15 tys. zł. Franczyzobiorcy mogą skorzystać z dzierżawy sprzętu.

ICE’N’GO! to marka mrożonych deserów przygotowanych ze świeżego mleka, śmietany, owoców i soków owocowych oraz naturalnych aromatów. Konsystencja pojedynczych perełek powstaje w oparciu o opatentowaną technologię kriogeniczną z użyciem ciekłego azotu, w temperaturze -197C.

Technologia ta nie wpływa na zmianę struktury składników deseru, a szybkość zamrażania eliminuje magazynowanie wody w produkcie, zachowując jego naturalne walory smakowe. Deser nie zawiera żadnych środków konserwujących ani sztucznych dodatków. Intensywne kolory są wynikiem użycia owoców i ekstraktów z setek wodorostów.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram