Compañeros. Ale Meksyk! – meksykańskie jedzenie we franczyzie

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 kwietnia 2014
Kategoria:
Companeros

Companeros

Grupa Gastromall debiutuje z nowym konceptem gastronomicznym - restauracją Compañeros. Ale Meksyk! Otwarcie pierwszej restauracji z meksykańskim jedzeniem przygotowywanym na oczach klienta nastąpi 14 lutego na nowym Dworcu Głównym w Krakowie.

Compañeros to pierwszy koncept gastronomiczny o tym formacie po wycofaniu się z Polski Taco Bell. Gastromall proponuje tzw. zdrowy fast food - oryginalne meksykańskie potrawy za nieduże pieniądze. Kuchnia meksykańska jest prosta, aromatyczna i sycąca - tak samo ma być w Compañeros.

W menu dominują tortille z szarpaną wołowiną, wieprzowiną i kurczakiem. Kosztują od 13 do 17 zł. Można je zamówić w formie burrito lub wrapa (zwinięty lub zrolowany placek z nadzieniem) albo quesadillas (zapieczona na płasko). Do wyboru są też tacos (chrupiące tortille) za 16 zł lub burgery (12,90 zł). Większość dań można zamówić z mięsem oraz w wersji wegetariańskiej. Ofertę posiłków uzupełniają zupy, nachos, chilli con carne (15 zł), sałatki i salsy.

CompanerosCharakterystyczny smak meksykańskiej kuchni zapewniają przyprawy, z orzeźwiającą świeżą kolendrą, używaną w dużych ilościach. Ciekawostką w ofercie są napoje - granity, lemoniady, soki (owoce cytrusowe, mango) obok wszechobecnych napojów gazowanych.

Wystrój restauracji nawiązuje do narodowych barw Meksyku - utrzymany jest w kolorach ziemi z elementami spłowiałej czerwieni i zieleni. Compañeros stawia na prostotę. Jedzenie jest przygotowywane na oczach klienta - wybiera on i zamawia podstawę dania, dodatki oraz sosy.

W aspekcie biznesowym Compañeros jest nastawione na franczyzę. Grupa Gastromall zapewnia lokalizacje w najlepszych centrach handlowych, zwrot z inwestycji w ciągu dwóch lat, wsparcie przy aranżacji lokalu oraz wyposażenie lokalu w sprzęt gastronomiczny. Do tego dochodzi identyfikacja wizualna, promocja, szkolenia etc.

Koszt licencji to 40 tys. zł. Na inwestycję trzeba wydać ok. 150 tys. zł i płacić 5% od obrotu na rzecz franczyzodawcy. Grupa Gastromall nie wymaga doświadczenia w gastronomii.

Grupa Gastromall to właściciel 4 (razem z Compañeros - 5) marek gastronomicznych. Zarządza 18 restauracjami Olimp (posiłki w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę w stałej cenie za 100 g jedzenia), lodziarniami Lovit oraz restauracjami Cesare Ristorante oraz kawiarnio - lodziarniami Point Frappe. Grupa nieustająco poszukuje franczyzobiorców na terenie całego kraju.

Companeros

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram