Coffeeheaven nie obawia się Starbucksa

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 kwietnia 2009
Kategoria:
ch_logo.jpg

ch_logo.jpg   - Zdecydowanie witamy nowego gracza na rynku i życzymy powodzenia. Polski rynek ma duży potencjał wzrostu i oceniamy, że jest jeszcze dużo miejsca dla rozwoju różnych konceptów kawowych. Klienci jednak zawsze będą mieli ostanie słowo, który typ serwowanej kawy, jej smak, sposób przyrządzania najbardziej im będzie odpowiadał - mówi Dorota Szczerbicka, marketing manager sieci coffeehaven. Coffeehaven zapowiada też uruchomienie w 2009 r. w Polsce kolejnych lokali. W zależności od warunków może to być od 5 do 10 kawiarni.

- Z doświadczenia w działalności na polskim rynku kawowym wiemy, że prowadzenie kawiarni nie jest prostym zadaniem i każdej nowej marce przyjdzie się zmierzyć ze specyfiką działalności na tym rynku. W związku z tym aby ocenić siłę i potencjał nowych konkurentów należy uważnie oobserwować prowadzone przez nich działania. Czas pokaże czy umiejętnie wykorzystują możliwości i walczą z przeciwnościami, czy potrafią znaleźć uznanie polskich konsumentów, którzy dzięki coffeeheaven i dzięki innym poważnym markom kawowym są klientami wymagającymi i wiedzą czego oczekują, a ich potrzeby są bardzo unikatowe - informuje Dorota Szczerbicka, marketing manager sieci coffeehaven.
coffeheaven_fotka.jpg
- Każdy konkurent, każda powstająca nowa sieć kawiarni dopinguje nas do tego aby być jeszcze lepszym, działać jeszcze bliżej klienta. Będziemy na pewno dalej konsekwentni w swoich działaniach i założeniach biznesowych. Dla coffeeheaven oznacza to utrzymanie wysokiej jakości serwowanych produktów kawowych. Kawa to jedyny biznes jakim się zajmujemy, jesteśmy specjalistą kawowym i cała nasza uwaga nastawiona jest na doskonalenie kawiarni - dodaje Dorota Szczerbicka.
Z tych powodów Coffeeheaven, jak podkreśla Dorota Szczerbicka, nie udziela licencji, ani franczyzy na markę i wszystkie kawiarnie rozwijane pod marką coffeeheaven, są własnością firmy.

Coffeeheaven, mimo spowolnienia gospodarczego, nie rezygnuje z planów dalszego rozwoju. Dorota Szczerbicka informuje, że w związku ze światowym kryzysem gospodarczym i spadkiem tempa rozwoju gospodarczego w Polsce w 2009 roku będziemy mieli do czynienia, ze spadkiem wyjątkowo dużego jak do tej pory tempa wzrostu sprzedaży już działających kawiarni. Jednakże według niej dla coffeeheaven będzie to doskonały moment na kontynuację precyzyjnych planów związanych z budową rozpoznawalności marki i umacnianiem zaufania klientów.
- Mamy nadzieję dotrzeć do miejsc, w których nas jeszcze nie było. Zatem będziemy kontynuować plany otwarć głównie na rynku polskim, czeskim, węgierskim i bułgarskim. Mimo dość niekorzystnych ocen gospodarczych liczymy, że dla naszej branży i dla coffeeheaven będzie to kolejny dobry rok. W związku z powyższym nie stawiamy na ilość otwieranych lokali, a na ich jakość, aby były odpowiednio wkomponowane w infrastrukturę, tak aby Ci klienci, którzy nas poszukują mieli do nas coraz bliżej. To ile lokali otworzymy zależy tylko od dostępności takich miejsc, z doświadczenia wiemy, że potencjalnie w Polsce w ciągu jednego roku będziemy mogli otworzyć od 5 do 10 nowych kawiarni - podkreśla Dorota Szczerbicka.
- Jako lider kawowy w Polsce, każdej nowej marce życzymy powodzenia i mamy nadzieję, że wspólnie z nami będą budowali rynek kawowy, serwując kawę zgodną ze światowymi standardami - dodaje na koniec Dorota Szczerbicka.

Źródło: Adam Domagała, portalspożywczy.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram