Coffee News ponownie rozwija sieć

Autor: Redakcja
Data dodania: 17 czerwca 2012
Kategoria:
coffee_news

coffee_news

Po zmianach, które na początku roku wprowadziła sieć Coffee News, już nie każdy może zostać wydawcą własnej publikacji. Wszyscy działający w sieci franczyzobiorcy powinni zajmować się wydawaniem gazetki w pełnym wymiarze czasu, bądź zatrudniać etatowego pracownika.

W związku z tymi zdecydowanie bardziej restrykcyjnymi oczekiwaniami wobec franczyzobiorców Coffee News, liczba istniejących placówek sieci na początku roku zmniejszyła się do sześciu działających edycji, ale w pierwszych miesiącach roku zaczęła się z powrotem stopniowo powiększać.

Kolejną zmianą, którą wprowadziła w tym roku Centrala Coffee News Polska, jest szkolenie wstępne, w którym biorą udział początkujący franczyzobiorcy. Szkolenie jest przygotowane na wzór Coffee News College, czyli wstępnego szkolenia dla franczyzobiorców od lat organizowanego przez centralę w USA.

W tym roku centrala Coffee News ma w planach nie tylko rozbudowę sieci o kolejne miasta, w których wydawana będzie publikacja, ale również zwrócenie szczególnej uwagi na rozwój istniejących edycji. Wszystkie duże miasta, w których obecnie Coffee News jest już wydawane, mogą rozwinąć się o kolejne, jeszcze bardziej lokalne, dzielnicowe edycje publikacji. W Łodzi, gdzie wydajemy naszą własną edycję, taki podział publikacji na dzielnicowe edycje już jest w trakcie wdrażania. W najbliższych miesiącach lokalne firmy będą miały możliwość zamieszczania reklam tylko w swojej najbliższej okolicy, po bardzo przystępnych cenach - mówi Olga Siekierska, manager sieci i wydawca publikacji w Łodzi.

Ma to umożliwić rozwój obecnym franczyzobiorcom poprzez ogłoszenie na wzór działającej aktualnie w USA promocji: "Two for One". Specjalna promocja, ma zachęcić zarówno istniejących, jak i przyszłych franczyzobiorców do posiadania większej ilości edycji w jednym regionie.

Promocja trwa od 1 czerwca do 31 lipca 2012 roku. W tym czasie można kupić licencję na jedną edycję Coffee News i otrzymać prawa do wydawania drugiej edycji za symboliczną złotówkę.

Na całym świecie działa ponad 1100 edycji publikacji w 20 różnych krajach, na wszystkich kontynentach. Coffee News zajmuje także wysokie pozycje w najbardziej prestiżowych rankingach. Jest notowane na #1 miejscu w usługach reklamowych przez Entrepreneur Magazine, w rankingu franczyz Franchise 500 na 37 miejscu wśród tanich franczyz oraz na 59 miejscu wśród franczyz prowadzonych z domowego biura. W ogólnej klasyfikacji Coffee News jest na 220 pozycji wśród 500 najpopularniejszych systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram