Spółka CDRL kontynuuje rozbudowę sieci salonów Coccodrillo. Firma planuje otwarcie kolejnych sklepów w Polsce i za granicą - w krajach unijnych oraz w Egipcie i Turkemnistanie. Firma planuje też debiut na GPW.
W pierwszym półroczu 2014 roku firma CDRL otworzyła 23 sklepy Coccodrillo. Kilka nowych salonów powstało w okresie wakacyjnym. W lipcu swoje drzwi otworzyły dwa salony - w Przasnyszu i Bochni. W sierpniu został otwarty sklep w Myślenicach, a we wrześniu w Tomaszowie Lubelskim. To nie koniec tegorocznych inwestycji. W 2014 roku planowane jest otwarcie kolejnych kilkunastu sklepów w Polsce.
Jak zapowiada właściciel marki, jednym z celów firmy jest też ekspansja zagraniczna. W tej chwili w krajach unijnych działa 120 punktów salonów Coccodrillo. Poza UE marka chce się rozwijać m.in. w Egipcie i Turkmenistanie.
CDRL planuje też wejście na giełdę. Firma już złożyła prospekt emisyjny, jednak szczegóły oferty nie są jeszcze znane. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci. Pod koniec 2013 roku liczyła ona 342 sklepy (na koniec 2011 roku i 2012 roku było ich odpowiednio - 234 i 294).
CDRL zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Oprócz tego sprzedaje wyroby innych producentów, zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Są to głównie pluszowe zabawki i akcesoria. Oferta obejmuje więc szeroki wachlarz wyrobów dla dzieci - od bielizny, poprzez odzież i obuwie. Firma działa w wielu krajach, natomiast wiodącą pozycję udało się jej zająć na rodzimym, polskim rynku oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
INK