Coccodrillo utrzyma tempo rozwoju sieci 

Data dodania: 8 stycznia 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Coccodrillo idzie na giełdę; Foto: Coccodrillo

CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ub.r. otworzył 27 nowych sklepów w Polsce. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju sieci również w 2015 roku. Pracuje też nad ekspansją zagraniczną.

– Kończymy bardzo udany rok dla CDRL i marki Coccodrillo. W Polsce nasza sieć zwiększyła się o 27 sklepów i chcemy podtrzymać to tempo rozwoju również w przyszłym roku. Pracujemy też nad ekspansją zagraniczną i obserwujemy kolejne rynki, na których chcemy być obecni – powiedział Dworczak, cytowany w komunikacie.

Polecamy: Polskie firmy okopują się w Rosji 

Liczba placówek handlowych (własnych i franczyzowych) właściciela CDRL na koniec ub.r. wyniosła 214. W skład polskiej sieci handlowej wchodzi obecnie 79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych.

W UE spółka ma łącznie (wliczając Polskę) 80 sklepów własnych, 187 agencyjnych oraz 72 sklepy typu „shop in shop". Poza UE -  m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii działają 22 sklepy pod marką Coccodrillo i 3 sklepy typu „shop in shop".

Polecamy: Kryzys na Ukrainie nie ogranicza ekspansji

Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia liczyła 364 placówek wobec 342 rok wcześniej.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram