CDRL, właściciel marki Coccodrillo w ub.r. otworzył 27 nowych sklepów w Polsce. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju sieci również w 2015 roku. Pracuje też nad ekspansją zagraniczną.
– Kończymy bardzo udany rok dla CDRL i marki Coccodrillo. W Polsce nasza sieć zwiększyła się o 27 sklepów i chcemy podtrzymać to tempo rozwoju również w przyszłym roku. Pracujemy też nad ekspansją zagraniczną i obserwujemy kolejne rynki, na których chcemy być obecni – powiedział Dworczak, cytowany w komunikacie.
Polecamy: Polskie firmy okopują się w Rosji
Liczba placówek handlowych (własnych i franczyzowych) właściciela CDRL na koniec ub.r. wyniosła 214. W skład polskiej sieci handlowej wchodzi obecnie 79 sklepów własnych i 135 sklepów agencyjnych.
W UE spółka ma łącznie (wliczając Polskę) 80 sklepów własnych, 187 agencyjnych oraz 72 sklepy typu „shop in shop". Poza UE - m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii działają 22 sklepy pod marką Coccodrillo i 3 sklepy typu „shop in shop".
Polecamy: Kryzys na Ukrainie nie ogranicza ekspansji
Na całym świecie sieć sklepów dystrybutora i producenta odzieży dziecięcej pod koniec grudnia liczyła 364 placówek wobec 342 rok wcześniej.
INK