Coccodrillo ma w planach 25 nowych sklepów

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 kwietnia 2010
Kategoria:
logo_-_coccodrilloMimo że sieć ma już blisko 160 placówek, sporo średnich i dużych miast wciąż pozostało do zagospodarowania. Prowadzenie sklepów w większości z nich firma chce powierzyć franczyzobiorcom.

Coccodrillo liczy już 81 sklepów własnych oraz 76 franczyzowych. Ostatnio nowe jednostki powstały m.in. CH Jantar w Słupsku, CH Fashion House w Sosnowcu czy w CH Plaza w Zgorzelcu – to sklepy własne, a także w Bełchatowie, Nysie, Zawierciu i Otwocku – franczyzowe.

W tym roku firma chce uruchomić jeszcze 25 sklepów, w tym 10 własnych i 15 prowadzonych na zasadach agencyjnych. W najbliższym czasie planowane są otwarcia w Końskiem, Radomiu i Płońsku. Coccodrillo poszukuje kolejnych franczyzobiorców w takich miejscowościach jak  Pabianice, Tomaszów Mazowiecki, Zduńska Wola, Żary, Olkusz, Brzeg, Oleśnica, Dzierżoniów, Pszczyna, Żywiec, Zakopane, Tczew, Białogard, Ełk, Elbląg, Koło, Sanok, Bochnia i Chełm. Sklepy agencyjne otwierane są głównie przy ulicy, natomiast sklepy własne w galeriach i centrach handlowych.

- Przed podjęciem współpracy analizujemy biznesplan, koszty stałe franczyzobiorcy oraz przewidujemy opłacalność inwestycji. Podpisujemy umowy tylko z tymi partnerami, w przypadku których jesteśmy pewni sukcesu. W pozostałych przypadkach szukamy nowych rozwiązań, które będą gwarantowały opłacalność inwestycji – mówi Tomasz Przybyła, prezes zarządu firmy CDRL, która jest właścicielem marki Coccodrillo, pod którą sprzedawane są ubrania dla dzieci.

Franczyzobiorcy powinni sami poszukiwać lokalizacji przy głównych ulicach handlowych lub w galeriach, w miejscowościach powyżej 25 tysięcy mieszkańców. Osoba podejmująca współpracę z CDRL powinna posiadać wkład własny na dostosowanie lokalu do standardów sieci pod względem kolorystyki, oświetlenia czy aranżacji wnętrza. Nie musi płacić za zatowarowanie, bowiem Coccodrillo to standardowy system agencyjny, w którym towar należy do centrali sieci. Wynagrodzenie franczyzobiorcy stanowi prowizja zależna od osiągniętego obrotu.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram