Kolejna polska marka odzieżowa planuje debiut na GPW. Inwestorów giełdowych chce pozyskać spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo. Firma stara się umocnić pozycję na regionalnym rynku odzieży dla dzieci. I jak mówią nam przedstawiciele spółki, będzie kontynuować rozwój we franczyzie.
Prospekt emisyjny CDRL został już zatwierdzony, ale szczegóły oferty nie są znane. Wiemy jednak, że pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój sieci. Pod koniec 2013 roku liczyła ona 342 sklepy (na koniec 2011 roku i 2012 roku było ich odpowiednio - 234 i 294).
CDRL zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Oprócz tego sprzedaje wyroby innych producentów, zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Są to głównie pluszowe zabawki i akcesoria. Oferta obejmuje więc szeroki wachlarz wyrobów dla dzieci - od bielizny, poprzez odzież i obuwie. Firma działa w wielu krajach, natomiast wiodącą pozycję udało się jej zająć na rodzimym, polskim rynku oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Spółka kontynuuje też rozwój we franczyzie. Potencjalnych partnerów zachęca m.in. niskimi nakładami finansowymi związanymi z otwieraniem sklepu, brakiem opłaty franczyzowej i bezpłatną dostawą towaru do sklepu.
INK