Co odpowiada za sukces placówki bankowej?

Autor: Redakcja
Kategoria:
Rafał Szymański, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej Getin Noble Banku
Co odpowiada za sukces placówki bankowej?

Znaczącą rolę odgrywają m.in. doradcy zatrudnieni przez franczyzobiorców – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Rafał Szymański, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej Getin Noble Banku.

Sieć oddziałów Genin Banku tworzą zarówno placówki własne, jak i partnerskie (łącznie funkcjonuje około 400 oddziałów). W tym roku bank stawia na jakościowy rozwój sieci franczyzowej.

Zależy nam na współpracy z nowymi franczyzobiorcami, którzy rozumieją nasze podejście do biznesu i kierują się tymi samymi wartościami. Naszym celem jest uruchomienie kolejnych 50 placówek partnerskich w miejscowościach od 20 do 70 tys. mieszkańców. Nie wyklucza to jednak możliwości otwarcia placówek także w większych miastach – wyjaśnia Rafał Szymański.   

Firma planujemy wprowadzenie usprawnień, które mają objąć wszystkich partnerów prowadzących placówki pod szyldem Getin Banku. Jednym z nich jest nowy system raportowania, który ułatwi bieżącą weryfikację wyników w zakresie standardów obsługi klientów, sprzedaży, jakości całego portfela aktywów i pasywów placówki partnerskiej oraz działalności operacyjnej. Dzięki temu, możliwe będzie efektywniejsze zarządzanie portfelem klientów i własnym biznesem.
 
Jak wynika z analiz przeprowadzonych pod kątem zoptymalizowania naszej sieci franczyzowej, zmian wymaga także wygląd i infrastruktura placówek zgodnie z trendem rynkowym. Jesteśmy w trakcie wypracowywania nowej wizualizacji oddziałów spójnej z założeniami strategii banku. W ramach zaplanowanych działań w najbliższym czasie chcemy zoptymalizować proces szkoleniowy i weryfikacji wiedzy pracowników placówek franczyzowych. Zależy nam, aby nasi pracownicy posiadali jak najwyższy poziom wiedzy i kompetencji – kontynuuje Rafał Szymański.

Jak dodaje, w ostatnim czasie rozwojowi sieci franczyzowej Genin Bnaku sprzyjało przede wszystkim stałe doskonalenie standardów obsługi oraz wprowadzenie unikalnych i nowoczesnych produktów przy jednoczesnym upraszczaniu ich konstrukcji. Przełożyło się to bezpośrednio na wolumeny sprzedaży w placówkach franczyzowych oraz zmianę w postrzeganiu banku przez klientów.

Ponadto – w ocenie naszego rozmówcy – dużą rolę w rozwoju biznesu odgrywają doradcy zatrudnieni przez franczyzobiorców. Właściwy podział zadań i obowiązków zapewnia sprawne funkcjonowanie placówki. Z kolei, utrudnieniem, które może dezorganizować pracę zespołu i zaburzyć stabilność placówki jest rotacja pracowników.

Zgodnie z realizowaną strategią bank podjął decyzję o wdrożeniu inicjatyw, których celem jest zwiększenie efektywności systemu franczyzowego i dostosowania go do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów – podsumowuje Rafał Szymański, dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej Getin Noble Banku.

Więcej szczegółów o franczyzie Getin Banku znajdziecie w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram