Cipo & Baxx planuje kolejne otwarcia

Autor: Redakcja
Data dodania: 23 października 2011
Kategoria:


W tym roku powstanie 10 sklepów z kolekcjami tej niemieckiej marki. Sieć opiera swój rozwój w naszym kraju wyłącznie na partnerach. Jak zapewnia franczyzodawca, inwestycja w placówkę zwraca się w ciagu 12 miesięcy.

- Od początku tego roku uruchomiliśmy już sklepy monobrandowe w Lublinie, Ostródzie, w Galerii Słonecznej w Radomiu i Galerii Echo Kielce. Powstały także dwa multibrandy, w których dostępne sa kolekcje Cipo & Baxx: w Szczecinie i Gdańsku. Do końca roku łącznie zostaną otwarte jeszcze 4 punkty partnerskie. A plany na 2012 r. zakładają dalszy rozwój sieci. Poszukujemy partnerów w całej Polsce, szczególnie w największych miastach jak Katowice, Warszawa, Opole, Łódź, Kraków, Gdańsk, Wrocław – mówi Agnieszka Celik, office manager w firmie Yilba Tekstil.

Cipo & Baxx to marka odzieżowa założona w 1996 roku w Niemczech przez Yil-ba Tekstil z Turcji. W szybkim czasie zaczęła osiągać sukcesy, produkując ekstrawaganckie jeansy, koszulki, paski, buty oraz akcesoria. Obecna jest już w całej Europie, a także w Australii i Stanach Zjednoczonych. W Polsce sieć Cipo & Baxx rozwijana jest od trzech lat. Obecnie liczy 30 sklepów monobrandowych oraz 14 multibrandowych.

cipobaxxW odróżnieniu od większości sieci franczyzowych z branży odzieżowej, Cipo & Baxx nie oferuje możliwości wzięcia odzieży w depozyt. Jej franczyzobiorcy kupują towar, który sprzedają w swoich sklepach. Nie obowiązują w niej natomiast żadne opłaty licencyjne ani prowizje od obrotu. Partnerzy mogą także liczyć na wsparcie, przede wszystkim w zakresie reklamy i marketingu. Sieć organizuje ogólnopolskie kampanie na billboardach, w popularnych magazynach, współpracuje ze stylistami telewizyjnymi, ubiera wokalistów czy prowadzących programy rozrywkowe.

- Koszt otwarcia sklepu Cipo & Baxx, włącznie z aranżacją i zatowarowaniem, wynosi ok. 1,6 – 2,5 tys. zł na mkw. Ostateczna kwota zależna jest od wielkości i położenia lokalu. Nasze sklepy znajdują się najczęściej w centrach handlowych i mają od 50 do 130 mkw. Zwykle potencjalny partner znajduje lokal, który my następnie akceptujemy, ale zdarzają się również sytuacje, w których my dysponujemy lokalem i wtedy poszukujemy partnera do prowadzenia sklepu.  Inwestycja w otwarcie placówki zwraca się w okresie powyżej 12 miesięcy – mówi Agnieszka Celik.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - O tym się mówi

Data dodania: 26 września 2022
Jak kradną pracownicy
Data dodania: 19 września 2022
Prawie połowa Polaków prowadzi swój biznes lub myśli o jego założeniu
Data dodania: 13 września 2022
Dyskonty w Polsce coraz silniejsze
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Polski rynek aptekarski wymaga zmian

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram