Chcesz sprzedawać lody? Planuj biznes już dziś

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 stycznia 2016
Kategoria:
Foto: Lody Bonano
Zima to najlepszy okres na rozpoczęcie działań związanych z uruchomieniem własnej lodziarni.

Chociaż za oknem zima, w siedzibie jednej z największych sieci lodziarni prace idą pełną parą. Wszystko za sprawą przygotowań do kolejnego lodowego sezonu. Właśnie w tym okresie firma prowadzi rozmowy i nawiązuje współpracę z nowymi franczyzobiorcami.

W ubiegłym sezonie Lody Bonano były obecne łącznie w ponad 230 miejscach w kraju i za granicą. Niesłabnące zainteresowanie ofertą tej największej franczyzowej sieci lodziarni  w Polsce sprawiło, że w tym roku dołączą do nich kolejne lokale.

Do tej pory podpisaliśmy łącznie 22 nowe umowy. Wśród nich znalazły się zarówno miejscowości, gdzie dotychczas nie było popularnych „świderków”, jak i miasta, do których Lody Bonano po pewnym czasie powracają – mówi Aneta Iwanicka, manager rozwoju sieci.

W efekcie od tego roku charakterystyczne, żółto-zielone punkty pojawią się m. in. w Żurominie, Zabrzu, Radzyniu Podlaskim, Świeciu, Obornikach Wielkopolskich, Mosinie, Szamotułach, Nowym Tomyślu, Kartuzach, Radomiu, Mławie, Choroszczy, Opalenicy, Chodzieży, Morągu, Gostyniu, Aleksandrowie Kujawskim, Grójcu czy Sępólnie Krajeńskim.

Podpisując nowe umowy przede wszystkim dokładnie weryfikujemy lokalizację. Zależy nam na otwarciu lodziarni, które okażą się „strzałem w dziesiątkę”. Zdecydowanie stawiamy przy tym na jakość - wolimy nawiązać współpracę z nieco mniejszą liczbą partnerów, którzy będą jednak gwarantować stabilny rozwój całej sieci – dodaje Aneta Iwanicka.

Wszystko wskazuje na to, że powyższe lokalizacje to nie jedyne nowe otwarcia. Z miejscowości nadmorskich, gdzie niekiedy trudno o znalezienie odpowiedniego lokalu, stale spływają bowiem zapytania o lodobusy.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom w tym roku do oferty Bonano trafią też dwa rodzaje mobilnych punktów sprzedaży: w wersji standard oraz premium.

Różnić się one będą przede wszystkim w aspekcie wizualnym. Grafika w wersji premium zostanie ograniczona do minimum, co w połączeniu z wysokiej jakości materiałami pozwoli takiej przyczepce doskonale wkomponować się w miejsca o bardziej zaostrzonych wymaganiach w zakresie obrandowania stoiska.

Na koniec warto zauważyć, że sieć nie zapomina również o dotychczasowych franczyzobiorcach. By ich wesprzeć, już teraz planowane są kolejne działania prowadzące do zwiększenia świadomości marki wśród opinii publicznej, co w konsekwencji przełoży się na wzrost sprzedaży poszczególnych produktów.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 30 listopada 2022
Omni-commerce – jak kupują polscy konsumenci?
Data dodania: 29 listopada 2022
Innowacje w branży edukacyjnej docenione
Data dodania: 28 listopada 2022
Franczyza Zdrowa Krowa z ambitnym planem na 2023 rok
Data dodania: 25 listopada 2022
Najlepsza oferta Black Week w tym roku

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram