Franczyzowa sieć sklepów spożywczych odświeża wizerunek punktów handlowych. Tym razem remodeling przeszła osiedlowa placówka handlowa w Poznaniu.
Jak informuje właściciel franczyzy Chata Polska Grupa MAR-OL, pod koniec lutego br. kolejny sklep sieci rozpoczął działalność w nowym formacie.
W ramach tej sieci handlowej działają formaty małych, średnich i dużych sklepów oraz supermarketów. Poszczególne lokalizacje mają od 50 m² do 1000 m². Łącznie pod tym szyldem dział około 290 sklepów. Jednym z celów remodelingu jest to, aby klient mógł intuicyjnie poruszać się w przestrzeni sklepowej.
Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie pięciu województw. Franczyza Chaty Polskiej występuje w czterech formatach: VIP, Premium, Standard, Partner, dopasowanych do różnych potrzeb przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć działalność w ramach tej sieci.
Chata Polska podkreśla też fakt, że działa Blisko.Lokalnie.Naturalnie. Tym samym wspiera lokalnych i regionalnych producentów żywności.