Chata Polska stawia na produkty regionalne

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 czerwca 2014
Kategoria:

Chata Polska, franczyzowa sieć sklepów ogólnospożywczych wprowadza nową strategię, w której specjalnością sklepów są polskie, lokalne oraz regionalne produkty spożywcze. Sieć chce być znana z ich szerokiego wyboru, a wprowadzany asortyment ma być jej filarem.

W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Odpowiednia ekspozycja w sklepach podkreśli ich autentyczność i naturalność. Misją i nowym hasłem wybranej strategii jest: „Blisko. Lokalnie. Naturalnie”.

Ważnym asortymentem będzie marka własna - Spiżarnia Chaty Polskiej, która ma wzmocnić strategię pozycjonowania sieci. Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców, które podkreślają tradycję regionów.

Liczymy na wsparcie naszych partnerów franczyzowych, pracowników oraz producentów. W tym celu dla wszystkich uczestników sieci oraz ich pracowników został przygotowany przewodnik po nowej strategii, który ma pomóc we wdrażaniu nowych zasad – komentuje Katarzyna Łazarowicz z zespołu Chata Polska.

Jeśli jesteście zainteresowani modelem franczyzowym sieci Chata Polska zajrzyjcie do naszej bazy systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram