Chata Polska, franczyzowa sieć sklepów ogólnospożywczych wprowadza nową strategię, w której specjalnością sklepów są polskie, lokalne oraz regionalne produkty spożywcze. Sieć chce być znana z ich szerokiego wyboru, a wprowadzany asortyment ma być jej filarem.
W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Odpowiednia ekspozycja w sklepach podkreśli ich autentyczność i naturalność. Misją i nowym hasłem wybranej strategii jest: „Blisko. Lokalnie. Naturalnie”.
Ważnym asortymentem będzie marka własna - Spiżarnia Chaty Polskiej, która ma wzmocnić strategię pozycjonowania sieci. Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców, które podkreślają tradycję regionów.
– Liczymy na wsparcie naszych partnerów franczyzowych, pracowników oraz producentów. W tym celu dla wszystkich uczestników sieci oraz ich pracowników został przygotowany przewodnik po nowej strategii, który ma pomóc we wdrażaniu nowych zasad – komentuje Katarzyna Łazarowicz z zespołu Chata Polska.
Jeśli jesteście zainteresowani modelem franczyzowym sieci Chata Polska zajrzyjcie do naszej bazy systemów sieciowych.