Chata Polska rośnie na lokalnych rynkach

Autor: Redakcja
Data dodania: 24 listopada 2017
Kategoria:
Foto: Chata Polska
Chata Polska rośnie na lokalnych rynkach

Do franczyzowej sieci sklepów Chata Polska dołączyły kolejne placówki. 

W listopadzie tego roku zostały otwarte dwa kolejne sklepy – w Czerwonaku i Kamieniu Pomorskim. Obecnie sieć liczy około 210 sklepów.

Franczyza Chaty Polskiej opiera się o cztery formaty: VIP, Premium, Standard oraz Partner - dopasowanych do potrzeb i możliwości partnerów biznesowych. Sieć sklepów jest rozwijana na terenie pięciu województw.

Chata Polska oferujemy franczyzobiorcom korzyści finansowe w formie bonusu retrospektywnego dzięki współpracy z ponad 200 producentami i dostawcami, TOP ceny na blisko 100 produktów oraz  korzystne warunki zakupowe. Właściciele franczyzowych sklepów mają też wsparcie opiekuna biznesowego, rozbudowany pakiet szkoleń, pomoc przy aranżacji sklepu oraz wsparcie marketingowe.

W ramach walki o lojalnego klienta franczyzobiorcy dostają też dwie marki własne: Dobra Nasza! i Spiżarnia Chaty, czyli 160 wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.

Więcej o franczyzie Chata Polska można dowiedzieć się z naszej bazy systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram