W jaki sposób zmiany te przekładają się na wyniki finansowe sklepów? Jak podaje Chata Polska, notują one wzrost obrotów od 20 do nawet 60 proc. Firma jest na tyle pewna, że kolejne placówki powtórzą ten sukces, że wprowadziła do umowy gwarantowany poziom wzrostu obrotów.
- Jesteśmy jednoznacznie przekonani o sukcesie konceptu Nowa Chata Polska. Projekt sprawdza się jako recepta na trudne warunki rynkowe i jest skutecznym narzędziem do walki z konkurencją. Każdy z partnerów franczyzowych, który wdroży projekt, otrzyma gwarancję wzrostu obrotów o minimum 20% wpisaną do umowy - podkreśla Adam Plackowski, dyrektor generalny Chaty Polskiej.
W najbliższym czasie w nowej wizualizacji uruchomionych zostanie dziewięć sklepów. Do otwarć przygotowywanych jest pięć nowych placówek, które dopiero rozpoczynają współpracę z Chatą Polską. Pozostałe cztery placówki to sklepy związane z siecią od lat, których właścicieli przekonały do remodelingu wyniki finansowe pozostałych uczestników sieci.
Ubiegły rok Chata Polska zakończyła z 236 placówkami w sieci, które uzyskały 820 mln zł obrotów. Obecnie sieć także tworzy ponad 200 sklepów, znajdujących się na terenie woj. wielkopolskiego, lubuskiego, dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego i łódzkiego.
JCB