Franczyzowe marki gastronomiczne uruchomiły lokale w Centrum Handlowym Auchan Gdańsk po zakończonej rozbudowie obiektu.
W powiększonym centrum handlowym z wygodną strefą restauracyjną można nie tylko zjeść posiłek, lecz również korzystać z bezpłatnego WiFi, ładowarek do telefonów komórkowych i tabletów oraz multimedialnego stołu z dostępem do internetu.
Wśród najemców, na nowym food courcie znalazły się m.in. popularne marki - Carte d'or Cafe i SUBWAY. Pierwsza, lokuje swoje kawiarnie głównie w centrach handlowych. Natomiast punkty sieci barów kanapkowych możemy spotkać nie tylko w obiektach tego typu, ale także na ulicach miast oraz na stacjach paliwowych.
Zarówno Carte d'or Cafe, jak i SUBWAY planują dalszy rozwój swoich sieci we franczyzie. W przypadku kawiarni, koszt uruchomienia partnerskiego punktu wynosi 150 tys. zł. Z kolei minimalna inwestycja związana z uruchomieniem baru SUBWAY to 400 tys. zł.