Carrefour wzmacnia wizerunek

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Carrefour
Carrefour wzmacnia wizerunek

Carrefour Polska został laureatem konkursu „Eko-Inspiracja 2017”. Spółka rozwijająca m.in. sieć franczyzowych sklepów spożywczych zwyciężyła w kategorii „Firma”.

Carrefour od wielu lat aktywnie angażuje się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i poszanowania środowiska naturalnego w Polsce. Podejmuje m.in. wiele działań związanych z walką z marnotrawieniem żywności i ochroną bioróżnorodności.

"Carrefour w Polsce realizuje wiele kompleksowych inicjatyw z tego zakresu. Warto wspomnieć choćby program STOP Marnotrawstwu, w ramach którego m.in. wdrożyliśmy w sklepach innowacyjne systemy zmniejszające zużycie energii elektrycznej i cieplnej oraz projekt gospodarowania odpadami BIO, a także szereg rozwiązań mających na celu zredukowanie emisji CO2 do atmosfery. Walczymy także z marnowaniem żywności przekazując produkty o krótkim terminie do spożycia Bankom Żywności i wielu lokalnym organizacjom, zajmującym się pomocą najuboższym" – powiedział Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, który odebrał nagrodę podczas uroczystej gali w gmachu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Carrefour podejmuje także wiele inicjatyw związanych z ochroną bioróżnorodności. Działania w tym obszarze mają na celu dbanie o zasoby przyrodnicze, a w konsekwencji zapewnienie dobrej przyszłości dla kolejnych pokoleń. Sieć realizuje projekty z zakresu przeciwdziałania deforestacji i zwiększenia świadomości pracowników w tym obszarze.

Carrefour jest członkiem Roundtable on Sustainable Palm Oil (RSPO), mającego na celu propagowanie odpowiedzialnego zarządzania uprawą palm oleistych oraz stosowania oleju palmowego pochodzącego ze sprawdzonych i certyfikowanych źródeł. Firma dba również o segregowanie i recycling odpadów drewnianych. Ponadto, w ramach akcji „Pszczele hotele” zlokalizowanych na dachach wybranych sklepów, sieć pomaga w ochronie pszczół w środowisku miejskim oraz wzmacnia świadomość społeczną dotyczącą miejskiego pszczelarstwa. Sieć podjęła również decyzję o całkowitym wycofaniu ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego do 2025 roku.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych.
.

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram