Carrefour wprowadza kawomaty Costa Coffee do sklepów franczyzowych

Data dodania: 29 października 2018
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Carrefour wprowadza kawomaty Costa Coffee do sklepów franczyzowych

Carrefour Polska nawiązał współpracę z brytyjską siecią kawiarni Costa Coffee. Profesjonalne kawomaty Costa Express zostały zainstalowane w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express convenience. Sieć planuje dalszy rozwój współpracy z nowym partnerem oraz kolejne inwestycje w rozbudowę swojej oferty gastronomicznej.

Carrefour wzbogacił ofertę gastronomiczną sklepów franczyzowych convenience o nowy koncept kawowy Costa Express, oferujący klientom najpopularniejsze rodzaje kawy najwyższej jakości. Kawomaty Costa Express zostały wprowadzone do wybranych sklepów Carrefour Express zlokalizowanych w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Zakopanem. Do końca bieżącego roku nowy koncept pojawi się w kolejnych sklepach, w tym także w nowych koncepcie Carrefour dedykowanym właścicielom stacji paliw.

- Carrefour wdraża kolejne innowacje do swojej oferty franczyzowej, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby lokalnych klientów oraz zwiększać konkurencyjność sklepów franczyzowych - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience
w Carrefour Polska.  Dzięki współpracy z Costa Coffee możemy wzbogacić naszą ofertę gastronomiczną o produkty znanej i rozpoznawalnej marki. Planujemy dalszy rozwój współpracy w tym roku i zainstalowanie kolejnych kawomatów w sklepach naszej sieci w całej Polsce - dodaje Florkiewicz.

- Costa Coffee dostrzega duży potencjał wśród klientów sklepów detalicznych, jak również rosnącą potrzebę konsumpcji kawy on-the-go. Wspólnie z Carrefour, który jest silnym brandem na polskim rynku, jesteśmy w stanie odpowiedzieć na trendy konsumenckie w ofercie premium segmentu sklepów detalicznych – mówi Tomasz Gruszczyński, Dyrektor Rozwoju Costa Express. Wierzymy w sukces nawiązanej współpracy Costa Express z siecią Carrefour. Profesjonalnie podchodzimy do wspólnej oferty kawowej, która rozwija i wzmacnia asortyment w Carrefour Express Convenience – dodaje.

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram