Carrefour wchodzi w segment najmniejszych sklepów

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 czerwca 2011
Kategoria:
Carrefour_express_pomaraczowy

Carrefour_express_pomaraczowy

Do sieci franczyzowej francuskiego giganta mogą już przystępować także sklepy o powierzchni do 100 mkw.

29 czerwca Carrefour otworzył w Warszawie pierwszy sklep spożywczy w nowym formacie handlowym sklepów franczyzowych. Mieści się on przy ul. Świętokrzyskiej 31/33A. Jest to sklep osiedlowy, wyposażony w dwa stanowiska kasowe, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi niecałe 90 mkw. Oprócz małej powierzchni, od sklepów działających według wcześniejszego konceptu odróżnia go logo w kolorze pomarańczowym. Większe placówki Carrefour Express mają zielone logo.

Carrefour zamierza nadal rozwijać swój wcześniejszy koncept franczyzowy dedykowany sklepom o powierzchni od 100 do 500 mkw. Ale równocześnie chce pozyskiwać do sieci najmniejsze placówki w granicach 50-100 mkw. Mimo niedużej powierzchni musi w nich obowiązywać samoobsługa. Nie są natomiast wymagane miejsca parkingowe w pobliżu takiego sklepu.

- Nasz nowy format pomarańczowych sklepów Carrefour Express ma umożliwić klientom zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w pobliżu domu czy miejsca pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku dotyczące najmniejszych sklepów spożywczych, do których wchodzimy dosłownie na kilka minut - wyjaśnia Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Od momentu powstania Carrefour otworzył ponad 15000 sklepów, w tym prawie 5000 sklepów franczyzowych, w 34 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej. W Polsce Carrefour obecny jest od 1997 r. Dysponuje siecią ok. 300 własnych hipermarketów oraz dużych supermarketów. A obecnie koncentruje się na rozwoju franczyzowej sieci sklepów osiedlowych. Na koniec 2011 roku ma ich być już 200.

- Franczyza jest sposobem na biznes dla ludzi, którzy pragną rozpocząć swoją karierę przedsiębiorcy w oparciu o sprawdzony model współpracy ze znaną i cenioną marką. Carrefour oferuje nie tylko swoje doświadczenie i sprawdzony sposób współpracy wraz z całym know-how oraz dostępem do zaplecza logistycznego i towarów w możliwie najkorzystniejszych cenach, ale daje także możliwość wybrania najdogodniejszej formy współpracy poprzez wybór konkretnego modelu sklepu franczyzowego, spośród tych rozwijanych w Polsce - dodaje Francois Vincent.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram