Carrefour stawia na sklepy osiedlowe

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 października 2010
Kategoria:
Po dwóch latach od ogłoszenia oferty franczyzowej Carrefour zdaje się koncentrować przede wszystkim na rozwoju mniejszych sklepów i ekspansję na osiedlach.
- Jest to strategiczny kierunek rozwoju marki Carrefour w Polsce. Wiąże się to z faktem, że rynek handlu nowoczesnego uległ nasyceniu, a potencjał do rozwoju prezentuje rynek handlu tradycyjnego, dlatego tam chcemy się rozwijać - powiedział Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour w Polsce.
W tym roku sieć uruchomi 50 placówek franczyzowych iw ten sposób zamknie rok 2010 liczbą 80 sklepów Carrefour Express. Celem jest otwarcie 200 sklepów Carrefour Express w 2011 r. i wzrost wydajności w nadchodzących latach. Jest to startegia długookresowa. Firma chce, by na polskim rynku sklepów franczyzowych docelowo było tak jak w innych krajach, co najmniej 1000.
- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych. Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes - powiedział François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska.
AW

Carrefour stawia na sklepy osiedlowePo dwóch latach od ogłoszenia oferty franczyzowej Carrefour zdaje się koncentrować przede wszystkim na rozwoju mniejszych sklepów i ekspansję na osiedlach.

- Jest to strategiczny kierunek rozwoju marki Carrefour w Polsce. Wiąże się to z faktem, że rynek handlu nowoczesnego uległ nasyceniu, a potencjał do rozwoju prezentuje rynek handlu tradycyjnego, dlatego tam chcemy się rozwijać - powiedział Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour w Polsce.

W tym roku sieć uruchomi 50 placówek franczyzowych iw ten sposób zamknie rok 2010 liczbą 80 sklepów Carrefour Express. Celem jest otwarcie 200 sklepów Carrefour Express w 2011 r. i wzrost wydajności w nadchodzących latach. Jest to startegia długookresowa. Firma chce, by na polskim rynku sklepów franczyzowych docelowo było tak jak w innych krajach, co najmniej 1000.

- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych. Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes - powiedział François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska.

www.dlahandlu.pl

AW

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 12 sierpnia 2022
Bezrobocie w Polsce najniższe od 32 lat
Data dodania: 11 sierpnia 2022
Ponad połowa Polaków akceptuje pracę na czarno
Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram