Od 18 kwietnia br. działa czwarty już supermarket franczyzowy sieci Carrefour. Franczyza supermarketów to nowy kierunek rozwoju Carrefour Polska.
Nowy supermarket franczyzowy sieci znajduje się w małopolskim Tuchowie przy ul. Kazimierza Wielkiego. Otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 6.30-21.30, a w niedziele handlowe od 8.00-18.00. Sklep ma powierzchnię blisko 550 mkw. i reprezentuje tzw. koncept classic, który charakteryzuje się szeroką i różnorodną ofertą produktów świeżych, artykułami ze Zdrowej Półki, naturalnymi „Jakość z Natury” oraz produktami z asortymentu kuchni świata. - Badania trendów konsumenckich pokazują, że Polacy coraz bardziej doceniają wygodę dokonywania codziennych zakupów blisko domu lub pracy. Carrefour stara się na bieżąco odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, dlatego zdecydowaliśmy się w tym miejscu na otworzenie sklepu w formacie supermarketu, choć w portfolio franczyzowym Carrefour przeważają formaty express convenience, express minimarket i Globi. Koncept tego supermarketu został dopasowany do potrzeb mieszkańców w jego okolicy, którzy prowadząc aktywny tryb życia nie mają czasu na długie zakupy, a jednocześnie potrzebują stałego codziennego dostępu do szerszej gamy produktów świeżych. Nowa placówka charakteryzuje się największą ilością referencji na metr kwadratowy w okolicy – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. supermarketów w Carrefour Polska.
W supermarkecie w Tuchowie klienci będą mogli korzystać z programu lojalnościowego Rodzinka, Senior oraz Aplikacji Mobilnej a także brać udział w okresowych akcjach lojalnościowych.
Carrefour Polska ma ponad 20-letnie doświadczenie w handlu w zarządzaniu sklepami w różnych formatach. Nowym kierunkiem rozwoju dla Carrefour są właśnie supermarkety franczyzowe. Przedsiębiorcy dysponujący lokalem o wielkości minimum 500 mkw. i zainteresowani otwarciem supermarketu franczyzowego z Carrefour mogą wybierać spośród dwóch sprawdzonych konceptów: classic – to rozwiązanie dedykowane do dzielnic dużych miast, mniejszych miejscowości i terenów wiejskich oraz urban – to rozwiązanie opracowane dla miejsc charakteryzujących się dużym ruchem. Koncepty oferowane przez Carrefour w ramach franczyzy można dopasować do posiadanego lokalu, konkretnej lokalizacji i wymagań okolicznych klientów, a wiedza handlowa Carrefour pomoże w budowie właściwego zatowarowania.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Multiformatowa sieć Carrefour na świecie ma 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie, a w roku 2017 wygenerował sprzedaż w wysokości 88,24 mld euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników.
Informacja na temat oferty współpracy z Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.