Carrefour stawia na ekonomię współpracy

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Carrefour
Carrefour stawia na ekonomię współpracy

Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju, wdraża innowacyjną usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy. 

Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez internet i dostarczać je sobie nawzajem.

Usługi oparte na ekonomii współpracy i ekonomii dzielenia się to dynamicznie rozwijający się światowy trend w handlu. Zmieniają one sposób, w jaki konsumenci korzystają z dóbr, uczą się czy komunikują. Dlatego Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, proponuje klientom narzędzie oparte właśnie na mechanizmach współpracy. W najbliższym czasie usługa zostanie wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.

- Usługa "SąSiatki" jest kierowana nie tylko do obecnych klientów super- i hipermarketów, ale przede wszystkim do osób korzystających ze sklepów internetowych. Rozwiązanie wdrażane przez Carrefour zakłada synergię pomiędzy kanałem e-commerce a tradycyjnym kanałem dystrybucji – „SąSiatki” istnieją więc na styku świata online i offline – powiedział Michał Malanowski, Dyrektor Działu Informatyki w Carrefour Polska. – Chcemy zachęcić naszych klientów do współpracy i świadczenia sobie przysług, a „SąSiatki” to platforma która im to umożliwi.

Wdrożenie „SąSiatki” jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Sieć dąży do zapewnienia klientom wysokiej jakości usług i przyjemnych zakupów we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Nowe, innowacyjne rozwiązania pomogą w wyprzedzeniu zmieniających się potrzeb konsumentów i zapewnią przewagę konkurencyjną na rynku handlu.

 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram