Carrefour Polska, jako pierwsza sieć handlowa w naszym kraju, wdraża innowacyjną usługę „SąSiatki”, opartą na mechanizmach ekonomii współpracy.
Za pośrednictwem nowej usługi klienci mogą zamawiać zakupy przez internet i dostarczać je sobie nawzajem.
Usługi oparte na ekonomii współpracy i ekonomii dzielenia się to dynamicznie rozwijający się światowy trend w handlu. Zmieniają one sposób, w jaki konsumenci korzystają z dóbr, uczą się czy komunikują. Dlatego Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, proponuje klientom narzędzie oparte właśnie na mechanizmach współpracy. W najbliższym czasie usługa zostanie wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce.
- Usługa "SąSiatki" jest kierowana nie tylko do obecnych klientów super- i hipermarketów, ale przede wszystkim do osób korzystających ze sklepów internetowych. Rozwiązanie wdrażane przez Carrefour zakłada synergię pomiędzy kanałem e-commerce a tradycyjnym kanałem dystrybucji – „SąSiatki” istnieją więc na styku świata online i offline – powiedział Michał Malanowski, Dyrektor Działu Informatyki w Carrefour Polska. – Chcemy zachęcić naszych klientów do współpracy i świadczenia sobie przysług, a „SąSiatki” to platforma która im to umożliwi.
Wdrożenie „SąSiatki” jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Sieć dąży do zapewnienia klientom wysokiej jakości usług i przyjemnych zakupów we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Nowe, innowacyjne rozwiązania pomogą w wyprzedzeniu zmieniających się potrzeb konsumentów i zapewnią przewagę konkurencyjną na rynku handlu.