Carrefour skraca dystans

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Carrefour
Carrefour skraca dystans

Carrefour wystartował z nowoczesnym portalem informacyjnym, który ułatwia m.in. dotarcie do informacji osobom zainteresowanym podjęciem współpracy w ramach franczyzy.

Nowy serwis Carrefour w przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje na temat działalności firmy, w tym ekspansji omnikanałowej, strategii zrównoważonego rozwoju, oferty franczyzowej czy nieruchomości komercyjnych.

Carrefour jako firma odpowiedzialna społecznie przykłada bardzo dużą wagę do stałego informowania swoich interesariuszy. Bez wątpienia Internet jest jednym z kluczowych źródeł pozyskiwania wiedzy o Carrefour, dlatego uruchomiliśmy nowoczesny portal internetowy, który na bieżąco, przekazywał będzie informacje o rozwoju naszej firmy oraz podejmowanych działaniach. Nowy serwis wykorzystuje szereg nowoczesnych technologii, które pozwolą odbiorcy śledzić nasze inicjatywy oraz prowadzić z nami stały dialog" – mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. Komunikacji Zewnętrznej i PR w Carrefour Polska.

W sekcji Franczyza obecni i potencjalni partnerzy szybko odnajdą przydatne informacje dotyczące poszczególnych formatów sklepów franczyzowych – z zaznaczeniem korzyści płynących z podjęcia współpracy, podziałem na ofertę Carrefour w danym formacie, a także oczekiwania dotyczące potencjalnego franczyzobiorcy.

Użytkownikom, którzy po tej lekturze nadal jednak nie będą pewni wyboru odpowiedniego formatu, Carrefour proponuje „Konfigurator Twojego Biznesu”, który, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań, wskaże najbardziej dopasowany do konkretnej sytuacji format.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram