– Do dołączenia do sieci przekonał mnie mój brat – sam prowadzi Carrefour Express minimarket pod Krakowem – mówi pan Jarosław. – Wiedziałem więc, że silna marka zapewni zdobycie zaufania klientów, co przekłada się na wzrost obrotów. Każdy przecież zna markę Carrefour – także zagraniczni turyści, którzy chętnie przychodzą do sklepu z doskonale znanym im szyldem.
Za sklepami Carrefour Express stoi ponad 50 lat doświadczenia całej Grupy Carrefour. Sieć cieszy się zaufaniem swoich klientów i partnerów biznesowych. Firma doskonale wie, czego oczekują od niej jej partnerzy franczyzowi, gdyż jako jedna z nielicznych sieci spożywczych, sama prowadzi własne sklepy.
– Obecnie małe sklepy spożywcze muszą mieć nie tylko atrakcyjne ceny, lecz także odpowiedni, zróżnicowany asortyment i wsparcie promocyjne oraz wizerunkowe. Małym handlowcom jest trudniej spełniać te warunki, dlatego coraz chętniej korzystają ze wsparcia dużych przedsiębiorstw, takich jak Carrefour. Bardzo ważna jest także marka, pod jaką działa sklep. Musi ona być znana klientowi i cieszyć się jego zaufaniem. To wszystko właśnie gwarantuje Carrefour – mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.
Koncept franczyzowy Carrefour jest uniwersalny i dostosowany do lokalnego rynku, co pozwala na dynamiczny rozwój sieci na terenie całego kraju – zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. W ubiegłym miesiącu nowe sklepy pod logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte na terenie aż 8 województw.