Otwarcia nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express stanowczo przeczą spadkowym tendencjom rynku. Mimo spowolnienia gospodarczego, sieć w dalszym ciągu otwiera kolejne placówki.
Carrefour w ostatnim czasie otworzył nowe sklepy Carrefour Express pod zielonym szyldem m.in. Połajewie, Zakliczynie, Krapkowicach oraz Krakowie. W tym samym formacie powstały także sklepy w Stubnie, Starym Mieście k. Leżajska oraz Urzejowicach. Natomiast w formacie convenience (pomarańczowe logo) został otworzony sklep m.in. we Wrocławiu.
Przedsiębiorcy chcący rozpocząć współpracę z siecią na zasadach franczyzy, cenią sobie przede wszystkim sprawdzony koncept biznesowy proponowany przez rozpoznawalną na całym świecie markę.
Nasza sieć franczyzowa rozwija się bardzo dynamicznie. Wciąż pracujemy nad następnymi otwarciami, a niektórzy partnerzy chcą uruchamiać z nami kolejne sklepy – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska
Znaczącym elementem wpływającym na powodzenie koncepcji franczyzowej Carrefour jest fakt, iż sieć nie pobiera opłaty wstępnej za przystąpienie oraz oferuje szerokie spektrum bonusów kupieckich.
Carrefour gwarantuje swoim partnerom model skuteczny i będący odpowiedzią na ich oczekiwania biznesowe. Co więcej, zaproponowany model franczyzy jest dostosowany do potrzeb każdego klienta, dlatego doskonale sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach.