Grupa Belvedere sprzedała Carrefourowi sieć sklepów specjalistycznych. Wartości transakcji nie ujawniono.
Chodzi o spółkę Galerie Alkoholi, która ma 39 sklepów w Polsce. Prezes Belvedere, Jean-Noël Reynaud, mówił ostatnio PAP, że planuje zamknąć proces sprzedaży niestrategicznych aktywów do końca 2016 roku, a pozyskane w ten sposób środki spółka przeznaczy na inwestycje.
Spółka Galerie Alkoholi pozycjonuje się jako sieć specjalistycznych sklepów, która została utworzona z myślą o osobach preferujących kulturalne formy spożycia alkoholu. Wszystkie sklepy działające pod tym szyldem położone są w pobliżu osiedli mieszkalnych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych miasta. Sieć systematycznie otwiera nowe placówki.
Galerie Alkoholi działają od niemal dekady. Pierwszy sklep specjalistyczny został otwarty w Łodzi w 1996 roku. Sieć sklepów rozwija się zarówno w formacie własnym, jak i w układzie franczyzowym – informuje spółka.
INK