Carrefour Express: Pomorze ma ogromny potencjał

Autor: Redakcja
Data dodania: 4 marca 2013
Kategoria:

carrefour_expressSieć osiedlowych sklepów Carrefour Express powiększyła się w lutym o 15 nowych placówek.

Dwa nowe sklepy dołączyły do sieci na Pomorzu. Na partnerski model franczyzowy zdecydowali się właściciele placówek Carrefour Express w Gdańsku, które otwarto w czwartek 28 lutego. Nowe mini-markety z zielonym logo Carrefour Express znajdują się przy ulicy Piastowskiej 90E i Osiedlowej 2.

W listopadzie zeszłego roku, podczas organizowanych w Gdańsku warsztatów dla franczyzobiorców „Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych”, Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska, zwrócił uwagę, że region pomorski ma ogromny potencjał. Potwierdzeniem mogą być dane Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza, zgodnie z którymi województwo pomorskie zajmuje 3. miejsce w kraju pod względem liczby sektora małych i średnich przedsiębiorstw na tysiąc mieszkańców i 4. miejsce pod względem nakładów inwestycyjnych przedsiębiorstw. Region otwarty jest na innowacje i nowatorskie rozwiązania. Jednym z takich konceptów biznesowych jest franczyza.

Polski rynek jest bardzo rozdrobniony – działa na nim około 130 tys. sklepów spożywczych. Jego specyfika jest szczególnie widoczna w porównaniu z Francją czy Niemcami, gdzie działa odpowiednio: około 35 tys. i 50 tys. tego typu placówek. Widoczne są jednak silne tendencje konsolidacyjne, dlatego integracja ze stabilnym partnerem jest odpowiednim konceptem handlowym – podkreśla zarząd sieci Carrefour Express.

Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój i sukces biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi narzędzia do bieżącej analizy wyników sprzedaży oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.

Carrefour od ponad 30 lat skutecznie rozwija swój koncept franczyzowy na świecie. Obecnie w Polsce działa już 317 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express (stan z 1.03.2013 r.), a każdego miesiąca powstaje kilkanaście nowych placówek.

Carrefour Polska rozwija dwa formaty sklepów franczyzowych w Polsce: Carrefour Express Mini-Market z charakterystycznym zielonym logo o powierzchni od 100 do 500 m2. Są to większe sklepy, w których robimy codzienne zakupy. W sklepach jest m.in. stoisko do sprzedaży wędlin i mięsa w sposób tradycyjny. Drugi format to Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo – są to sklepy o powierzchni do 100 m2. Przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich lub stacji paliw. Sklepy te są w stu procentach samoobsługowe.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram