W listopadzie działalność rozpoczęło 17 nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express. Mimo spowolnienia gospodarczego, sieć w dalszym ciągu otwiera nowe placówki. Listopad jest kolejnym miesiącem z rzędu, w którym wzrasta dynamika liczby otwarć sklepów Carrefour Express.
W listopadzie oddano do dyspozycji klientów 17 nowych sklepów Carrefour Express, m.in. w Lublinie, Łochowie, Łyszkowicach i Miedzianej Górze. Najwięcej (5) sklepów otwarto w Warszawie, tym samym liczba stołecznych placówek, działających pod szyldem Carrefour Express, wzrosła do ponad pięćdziesięciu. Dynamicznie rozwijał się również koncept CE convenience (z pomarańczowym logo) stworzonym z myślą o centrach dużych miast, z ofertą „food-to-go”. W ostatnim miesiącu w Warszawie oraz Krakowie powstało łącznie 5 takich placówek, z czego 3 dzięki współpracy Carrefour i LUKOIL – sklepy otwarto na należących do koncernu stacjach benzynowych w Warszawie i Piasecznie.
Z raportów na temat rozwoju franczyzy w Polsce wynika, że tego typu forma współpracy cieszy się coraz większą popularnością, a najchętniej umowy franczyzowe zawierają właściciele sklepów spożywczych. Powód? Franczyza niweluje ryzyko rozpoczynania i prowadzenia własnego biznesu. To cenna pomoc, szczególnie dzisiaj, kiedy z rynku znika rocznie nawet kilka tysięcy małych sklepów spożywczych.
.
Prawdziwa franczyza to nie tylko niższe ceny dostaw, lecz dużo więcej. W małych sklepach tkwi ogromny potencjał, mają one wiele atutów: lojalność klienta, bliskość domu czy dogodne godziny otwarcia. Potrzebna jest jednak przemyślana strategia i koncept sklepu, aby poprawić wyniki sklepu i odnieść sukces. My dajemy naszym partnerom wszystkie narzędzia do analizy wyników, aby rozwijali się i odnosili sukces razem z nami - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska.
.
Dodatkowe atuty franczyzy z Carrefour to brak opłaty wstępnej za przystąpienie do sieci, bogaty asortyment i szeroka oferta bonusów kupieckich. Decydując się na podjęcie współpracy z Carrefour, franczyzobiorca zachowuje swobodę w wielu aspektach prowadzenia sklepu (np. wybór dostawcy, elementy wystroju wnętrza). Czynniki te oznaczają konkretne korzyści dla przedsiębiorców i wyróżniają ofertę Carrefour.
.
Obecnie, w Polsce działa już ponad 280 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać dynamikę rozwoju i wraz z partnerami franczyzowymi otwierać ponad 200 sklepów rocznie.