Oferta franczyzowa Carrefoura ma zaledwie 3 lata, ale rozwija się na tyle dobrze, że sieć wzbogaciła się właśnie o kolejny sklep - setny w Warszawie i czterechsetny w Polsce.
– Jestem dumny, że w ciągu zaledwie 3 lat udało nam się wspólnie z naszymi partnerami zbudować fundamenty franczyzy Carrefour w Polsce. 400. sklep franczyzowy w Polsce i 100. w Warszawie to dla Carrefour Polska bardzo duże święto. Na pewno nie osiądziemy jednak na laurach, pozostało jeszcze wiele do zrobienia. To dopiero początek naszej drogi. Wierzę, że razem z naszymi partnerami z roku na rok będziemy rozwijać się coraz bardziej – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. – Udało nam się zdobyć zaufanie naszych franczyzobiorców, gdyż oferta Carrefour spełnia ich oczekiwania. Utrzymujemy lojalność naszych partnerów, wyprzedzając ich potrzeby i zapewniając im kompleksowe wsparcie. Cały czas trzymamy rękę na pulsie. Słuchamy klientów, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – dodaje Francois Vincent.
Właściciel 400. sklepu franczyzowego Carrefour w Polsce i 100. w Warszawie nie poprzestał na jednej placówce, to już jego trzeci Carrefour Express. Jubileuszowy sklep Carrefour położony jest w bardzo dobrej okolicy, w samym centrum stolicy. Nowa placówka handlowa ma nowoczesny wystrój oraz gwarantuje klientom odpowiednio dostosowany do ich potrzeb asortyment.
400 sklep działa pod pomarańczowym logo Carrefour Express convenience. Sklepy te są w 100 proc. samoobsługowe i oprócz produktów pierwszej potrzeby oferują dodatkowe usługi np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Carrefour Express convenience to koncept franczyzowy opracowany w taki sposób, aby osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w handlu, mogły z sukcesem prowadzić własny sklep.