Otwarcie monomarkowego sklepu camel active to niebagatelna inwestycja - 500 tys. zł. Obecnie w Polsce działają trzy takie placówki - w krakowskiej Bonarce, katowickiej Silesii i kieleckim hotelu Łysogóry. Lokalizacja dla takiego sklepu musi być wybrana ze szczególną starannością, bowiem camel active to marka z tzw. wyższej półki, a więc dla zamożniejszych klientów.
Produkty camel active są także dostępne w kilkudziesięciu salonach multibrandowych z modą męską zlokalizowanych w największych polskich miastach. I, jak twierdzi dystrybutor tej marki, zainteresowanie produktami camel active wśród wśród klientów i właścicieli sklepów z modą męską w naszym kraju rośnie. W związku z tym firma zdecydowała się przygotować dwie oferty współpracy dla przedsiębiorców działających na rynku mody męskiej w Polsce: kornerową i franczyzową.
Pierwsza przeznaczona jest dla osób prowadzących już sklep (minimum 150 mkw.), dla którego oferta camel active mogłaby stanowić uzupełnienie. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na taką współpracę, może liczyć na to, że sieć będzie partycypować w kosztach mebli, dostarczy plakaty reklamowe, a także sfinansuje uzgodnione wspólnie akcje marketingowe.
Oferta franczyzowa przeznaczona jest natomiast dla osób, które chcą otworzyć monomarkowy sklep camel active. Powinny one jednak posiadać już doświadczenie w branży mody, lokal o powierzchni 90-110 mkw. w lokalizacji, którą zaakceptuje franczyzodawca, a także środki na inwestycję. Potencjalny franczyzobiorca może liczyć ze strony marki na częściową partycypację w kosztach otwarcia sklepu i wsparcie marketingowe.
Kolekcje camel active promują aktywny, optymistyczny styl życia. Marka oferuje podążające za najnowszymi trendami w modzie, wysokiej jakości produkty, takie jak bielizna, obuwie, odzież, galanteria i akcesoria dla mężczyzn. Należy ona do niemieckiej firmy Bultel Fashion Group, która jest także właścicielem takich marek jak Calamar i hattrick. Dystrybucją odzieży tych marek w Polsce zajmuje się spółka Le Mac.
JCB